۶:۲۰:۳۵ - دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳
آغاز به کار سایت خبری شورای اسلامی و دهیاری کناره
سایت خبری و اطلاع رسانی روستای کناره راه اندازی و آماده به کار شد.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی شورای اسلامی کناره ،سایت خبری و اطلاع رسانی این روستای بزرگ راه اندازی و آماده به کار شد.   این سایت که به نشانیkenareh-sh.ir راه اندازی شده است در حال حاضر در

111

سایت خبری و اطلاع رسانی روستای کناره راه اندازی و آماده به کار شد.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی شورای اسلامی کناره ،سایت خبری و اطلاع رسانی این روستای بزرگ راه اندازی و آماده به کار شد.

 

این سایت که به نشانیkenareh-sh.ir راه اندازی شده است در حال حاضر در حال طی کردن مراحل نهایی خود برای آمادگی جهت اطلاع رسانی بهینه از فعالیت های انجام گرفته در سطح روستا به شهروندان محترم می باشد.

 

روستای کناره، باجمعیتی نزدیک به ۱۰۰۰۰ نفر از مهمترین مراکز کشاورزی و دامپروری حومه شهرستان مرودشت می باشد که راه اندازی سایت خبری و اطلاع رسانی در آن از الزامات فعالیت های رسانه ای به نظر می آمد.

  1. حیدر   خرداد ۱۸, ۱۳۹۴  

    سلام
    چرا پس به روز رسانی نمیشه

  2. سیده مرضیه میری   بهمن ۳۰, ۱۳۹۶  

    باسلام ازطریق این سایت میخواهم اعتراض خودرا نسبت به شورای اسلامی بخاطر عدم پی گیری درخصوص گرفتن مراسم درگلزار روی قبور شهدا که یک نوع بی احترامی می باشد نشستن روی قبور شهدا وریختن دستمال کاغذی وراه بندان شدن دراین قسمت وچندین بار هم اعلام کرده ایم


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر