۶:۱۰:۰۴ - پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۶
اجرای مسابقه ۱۰۰ خانواده، ۱۰۰ نقاشی در مرودشت
مسابقه ۱۰۰ خانواده، ۱۰۰ نقاشی با شرکت ۱۰۵ نفر از کودکان مهدهای کودک ترانه، آفرینش، عرفان و مهرتابان در مرودشت برگزار شد.   به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، جلال بهزادی رئیس انجمن تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت با اشاره به استقبال خوب خانواده ها از این

IMG_4013

مسابقه ۱۰۰ خانواده، ۱۰۰ نقاشی با شرکت ۱۰۵ نفر از کودکان مهدهای کودک ترانه، آفرینش، عرفان و مهرتابان در مرودشت برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، جلال بهزادی رئیس انجمن تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت با اشاره به استقبال خوب خانواده ها از این مسابقه گفت: پس از یک وقفه ۱۰ ساله، همکاری خانواده ها و هنرمندان خردسال را در عرصه نقاشی شاهد بودیم.

 

این مدرس خانه فرهنگ مرودشت، همکاری مهدهای کودک و اشتیاق آنان برای حضور در این برنامه را چشمگیر اعلام کرد و افزود: به دلیل محدود بودن ظرفیت و گرمای هوا، شروع این مسابقه با انتخاب چهار مهد ترانه، آفرینش، عرفان و مهرتابان از میان مهدهای کودک موجود در شهر مرودشت بود که در برنامه های آینده تعداد مهدهای حاضر در برنامه افزایش خواهد یافت.

 

وی با تشکر از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت که زمینه برگزاری چنین مسابقه ای را فراهم نموده است بیان داشت: با همکاری بسیار مطلوب گروه هنری آفتابگردون به سرپرستی مهدی زارع و همکاری محمدرضا راستگو و اجرای سجاد عباسی در کنار سایر عوامل این گروه، لحظاتی شاد و خاطره انگیز برای خانواده های مرودشتی علاقه مند به هنر نقاشی رقم خورد.

 

بهزادی با تشکر از مجتبی قهرمانی، خانم فتوحی و سایراعضای انجمن تجسمی که اجرای این برنامه را به عهده داشتند، افزود: استعدادهای کوچک امروز، هنرمندان بزرگ فردا هستند و هدف انجمن هنرهای تجسمی شهرستان مرودشت کشف، پرورش و معرفی این استعدادهاست.

 

لازم به ذکر است که این برنامه شامل اجرای نقاشی با موضوع آزاد توسط کودکان، انتخاب و معرفی آثار برتر و جنگ کودک و خانواده در مکان تالار مهر شهرستان مرودشت بود.

 

 IMG_4108IMG_4149

  1. حبیبی   تیر ۱۶, ۱۳۹۶  

    با تشکر فراوان از کلیه دست اندر کاران این برنامه جذاب وشاد


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر