۷:۵۸:۲۵ - یکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵
ادای احترام رئیس اداره ارشاد و اعضای انجمن های هنری به آتش نشانان جان باخته           
به گزارش دریافتی پارس دشت از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت؛ رئیس اداره ارشاد و هنرمندان به آتش نشانان فداکار درسانحه برج پلاسکو ادای احترام کردند.   دراین برنامه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولین انجمن های هنری، پیشکسوت های فرهنگی و هنری و هنرمندان شهرستان با حضور درایستگاه آتش

IMG_20170122_095727 IMG_20170122_095716

به گزارش دریافتی پارس دشت از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت؛ رئیس اداره ارشاد و هنرمندان به آتش نشانان فداکار درسانحه برج پلاسکو ادای احترام کردند.

 

دراین برنامه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولین انجمن های هنری، پیشکسوت های فرهنگی و هنری و هنرمندان شهرستان با حضور درایستگاه آتش نشانی خیابان مسجد الرسول (ص ) و قرائت فاتحه، یاد وخاطره این قهرمانان فداکار را گرامی داشتند.

 

شهرام صالحی رئیس اداره با توجه به اهمیت فداکاری آتش نشانان وتمام کسانی که برای آسایش و رفاه مردم تلاش می کنند گفت: هرچند حادثه پلاسکو نتیجه اهمال مالک وبرخی عوامل در تامین امنیت ساختمان بود اما متاسفانه نتیجه این کوتاهی گربیان آتش نشانان شجاع وخانواده های شریف آنان را گرفت.

 

وی افزود: مردم قدرشناس ایران هرگز یاد و خاطره فرزندان آتش نشان خود که تلاش و جانفشانی کردند تا هم وطنان نجات پیدا کنند را فراموش نمی کنند.

 

اعضاء حاضر، با قرائت فاتحه وروشن کردن شمع یاد وخاطره آتش نشانان جان باخته درحادثه ساختمان پلاسکو تهران را گرامی داشتند.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر