۸:۵۹:۱۷ - دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶
اعزام گروه نمایش نارکولپسی مرودشت به فستیوال ارمنستان
گروه نمایش نارکولپسی مرودشت در میان بدرقه مسئولین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان مرودشت به ارمنستان اعزام شد.   به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، صالحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت در این آئین با اشاره به اهمیت حضور هنرمندان شهرستان در عرصه

گروه نمایش نارکولپسی مرودشت در میان بدرقه مسئولین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان مرودشت به ارمنستان اعزام شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، صالحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت در این آئین با اشاره به اهمیت حضور هنرمندان شهرستان در عرصه های بین المللی و تداوم آن، بیان داشت: این تجربه بین المللی، مسئولیت خانواده بزرگ هنر مرودشت را سنگین تر می نماید.

 

صالحی افزود: تمام انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان مرودشت باید خود را در این موفقیت سهیم دانسته و با نگرشی مثبت در راستای بهره گیری شایسته از دستاوردهای این حضور بین المللی و تجارب حاصل از آن تلاش نمایند.

 

در پایان این برنامه با حضور صالحی رئیس اداره ارشاد، سلیمانی کارشناس امور هنری، مرادی مسئول خانه فرهنگ، و جمعی از مسئولین انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان مرودشت، اعضای گروه نمایش نارکولپسی، به فستیوال بین  المللی ارمنستان اعزام شدند.

 

اعضای گروه: هادی امامی مقدم(کارگردان)، خالق استواری، ناهید استواری، اشکان امیدوار، سید محمود سجادیان، رضا دانشمندی و سید محمد حسینی مسئول انجمن نمایش شهرستان مرودشت


مطالب مرتبط:

گزارش تصویری/ اعزام گروه نمایش نارکولپسی مرودشت به فستیوال ارمنستان


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر