۶:۴۴:۳۶ - دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
شهردار مرودشت اعلام کرد
افزایش ۴۰ درصدی سرانه بودجه شهر مرودشت
شهردار مرودشت گفت: سرانه بودجه شهر را از ۲۶۰ هزار تومان در سال ۹۴ به ۳۶۰ هزار تومان در سال ۹۶ افزایش دادیم و این به معنای رشد ۴۰ درصدی سرانه است.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید منصور جعفری در جمع خبرنگاران اظهارداشت: شهر مرودشت ظرفیت‌های ناشناخته زیادی دارد و کسی هم

شهردار مرودشت گفت: سرانه بودجه شهر را از ۲۶۰ هزار تومان در سال ۹۴ به ۳۶۰ هزار تومان در سال ۹۶ افزایش دادیم و این به معنای رشد ۴۰ درصدی سرانه است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید منصور جعفری در جمع خبرنگاران اظهارداشت: شهر مرودشت ظرفیت‌های ناشناخته زیادی دارد و کسی هم که شهردار شد دلش نلغزد که پول نیست چراکه این شهر منبع ثروت است.

 

وی بیان داشت: شش ماه حقوق کارکنان شهرداری عقب‌افتاده بود و اکنون پارکبانان و نیروهای خدماتی پا به‌پای شهردار حقوقشان را دریافت کردند.

 

جعفری افزود: سرانه بودجه شهر را از ۲۶۰ هزار تومان در سال ۹۴ به ۳۶۰ هزار تومان در سال ۹۶ افزایش دادیم و اگر بخواهیم شاهد توسعه و بالندگی شهرمان باشیم این مبلغ باید به ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان در یک‌روند صحیح برسد.

 

این مقام عالی شهری در خصوص درآمدهای شهرداری گفت: بخش اعظم درآمد شهرداری را از جیب مردم نگرفتم و از جاهای دیگر تأمین کردم و اگر بخواهیم فقط به جیب مردم نگاه کنیم موفق نمی‌شویم و باید به بیرون از مرزهای شهر خودمان نگاه کنیم.

 

شهردار وعده کلنگ زنی دو هتل را هم داد و گفت: دو هتل را در ابتدا و انتهای شهر کلنگ خواهیم زد و سعی کردم وقتی از مرودشت می‌روم وجدانم راحت باشد.

 

جعفری بیان داشت: حقیقت این است که من نمی‌توانم برای اسم‌ورسم خودم زانوی شهرداری را خم‌کنم و شهرداری را بدهکار کنم و بدهی را به شهردار بعدی منتقل کنم. در حال حاضر درآمد و هزینه‌های شهرداری باهم مرتبط است و شاید درآمد بیشتر از هزینه‌های امسال است.

 

وی بابیان اینکه  طبق برنامه خیلی عقب نیستیم و اگر شورای شهر و شهردار بعد سریع کارها را انجام دهند تحقق ۵۰ میلیارد بودجه شهرداری دور از دسترس نیست افزود: حقوق شهروندی را در قالب کتاب داستان هدفمند کردیم و تدریس آن را در آموزش‌وپرورش شهرستان رسمیت بخشیدیم و تمام هزینه‌های سال اول این کتاب پرداخت‌شده است و برای سال دوم هم جلساتی گرفته‌شده و خیلی هم علاقه‌مند هستم که سریع چاپ شود و هزینه سال دوم را هم خودم پرداخت کنم.

 

شهردار مرودشت گفت: علیرغم اینکه برخی از کارهای انتقالی خود از شهرداری را انجام دادم بااین‌حال اگر شورای پنجم اعلام کردند که باید بمانم و شهر به من نیاز دارد، قطعاً به خاطر تعلقی که به این شهر و بزرگان دارم پیشنهادشان را رد نمی‌کنم.

 

این مسوول اجرایی شهری افزود: بنده به‌عنوان شهردار و ریاست شورای اسلامی و اصحاب رسانه به‌عنوان سه ضلع یک مثلث می‌توانیم نقش مهمی را در انتقال بی حاشیه قدرت به شورای پنجم ایفا کنیم.

 

وی ابراز داشت: بنده در هفته آینده در جلسه‌ای گزارش عملکردی را که مرسوم است به منتخبین مردم در شورای پنجم ارائه خواهم کرد تا از وضعیت شهرداری، ظرفیت‌ها و نارسایی‌های پیش روی مجموعه مطلع شوند.

  1. karim   شهریور ۱۷, ۱۳۹۶  

    با سلام با تبریک عید سعید غدیر خم وبا خسته بناشید به شهردار محترم مرودشت مهندس سیدمنصور جهفری


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر