۴:۱۷:۵۱ - شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
امام جمعه مرودشت نسل کشی در غزه را محکوم کرد
امام جمعه مرودشت با اشاره به جنایات بی شرمانه و فجیع رژیم صهیونیستی در غزه ،از بانیان این نسل کشی که بیشتر کودکان و زنان بی دفاع را نشانه گرفته اند به شدت انتقاد کرد.   به گزارش ایرنا، حجت الاسلام قنبرعلی احمدی در نماز این هفته مرودشت افزود: امروزه هر کشوری می تواند از

139304201747039473183363

امام جمعه مرودشت با اشاره به جنایات بی شرمانه و فجیع رژیم صهیونیستی در غزه ،از بانیان این نسل کشی که بیشتر کودکان و زنان بی دفاع را نشانه گرفته اند به شدت انتقاد کرد.

 

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام قنبرعلی احمدی در نماز این هفته مرودشت افزود: امروزه هر کشوری می تواند از حقوق بش رصحبت کند بجز آمریکای جنایتکار و اسراییل خبیث و انگلیس استعمار گر و دست نشانده های انها در منطقه که این روزها نسل کشی راه انداخته اند.

 

وی گفت: با حمایت این کشورها رژیم اسرائیل مردم بی دفاع و زنان و کودکان را به گلوله وخمپاره بسته اند طوری که مردم آزاده دنیا حتی در کنار کاخ سفید در انزجار از این وضعیت نیز دست به تحصن واعتراض زده اند.

 

وی همچنین به سالگرد انقلاب مشروطه و شهادت حضرت ایت الله فضل الله نوری پرداخت و اظهار داشت: در طول نهضت مشروطه روحانیت در راس برنامه ها و امور مقابله با نظام سلطه و استکباری و استبدادی همیشه در صف اول اول بودند.

 

حجت الاسلام احمدی اضافه کرد: لذا به همین دلیل یکی از حربه های دشمن دامن زدن به اختلاف بین مردم و علما که همواره ناکام بوده اند.

 

وی ادامه داد: امروز هم با تدبیر روحانیت و در راس همه انها مقام معظم رهبری و مراجع بزرگ تقلید دشمن ناکام و ناامید مانده است.

 

براساس این گزارش نمازگزاران مرودشتی درپایان نماز بار دیگر به طور خودجوش در اعتراض به جنایات اسرائیل در غزه اقدام به راهپیمایی کردند و بار دیگر انزجار و تنفر خود را از این رژیم غاصب و خونخوار اعلام کردند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر