۱۹:۲۴:۲۱ - جمعه ۲۷ تیر ۱۳۹۳
امام جمعه مرودشت: گزینش مسئولان، براساس خانواده صالح و پیشینه انقلابی داشتن باشد
امام جمعه مرودشت گفت: گزینش مسئولان، براساس خانواده صالح و پیشینه انقلابی داشتن باشد. به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرودشت، حجت‌الاسلام  قنبرعلی احمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با توصیه به استفاده بیش از پیش از فرصت‌های ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه رمضان اوج عبادت و بندگی خداوند است و در این ماه

139304201747039473183363امام جمعه مرودشت گفت: گزینش مسئولان، براساس خانواده صالح و پیشینه انقلابی داشتن باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرودشت، حجت‌الاسلام  قنبرعلی احمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با توصیه به استفاده بیش از پیش از فرصت‌های ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه رمضان اوج عبادت و بندگی خداوند است و در این ماه با چشم‌پوشی از مال حرام و جاذبه‌های شیطانی و پاسداری از آن در مسیر صحیح بندگی قرار می‌گیریم.

امام جمعه مرودشت درباره ویژگی‌های فرد روزه‌دار گفت: فرد روزه‌دار باید پیوند الهی با ولایت داشته باشد.

وی با بیان اینکه اعمال انسان معیار ومیزان دارد و بایستی کارهای‌ ما متناسب با میزان باشد، اهل بیت را بهترین میزان دانست و امیرالمومنین را معیار این میزان توصیف کرد.

خطیب جمعه مرودشت با تسلیت شهادت امام اول شیعیان و بیان مظلومیت ایشان با اشاره به حکومت حضرت علی (ع) و نحوه حکومت‌داری  ایشان با توجه به روایتی از امیرالمومنین در خدمت به مردم، خاطرنشان کرد: ایشان در کرم، بخشش و دستگیری از فقرا ومستمندان در همه حال پیشی می‌گرفت و در خدمت مردم بود.

وی از مسئولان خواست تا با الگوگیری از مولای متقیان در خدمت‌گذاری به مردم پیشی بگیرند و واقعا در خدمت مردم باشند.

حجت الاسلام احمدی بر ضرورت گزینش افراد بر اساس شایسته‌سالاری و تخصص تاکید کرد و گفت: افرادی که در مسئولیت‌ها منتصب می‌شوند از خانواده‌های صالح با سوابق انقلابی باشند تا در مسیر صحیح به مردم خدمت‌رسانی کنند.

‌خطیب جمعه مرودشت با اشاره به نقش شورای نگهبان در حفظ اسلامیت نظام، خاطر نشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند شورای نگهبان نبض دولت اسلامی است.

حجت الاسلام احمدی افزود: اگر شورای نگهبان نباشد در راس حکومت انسان‌هایی قرار می‌گیرند که هنوز دنیای غرب‌ برایشان جذابیت دارد واین نهاد ارزشمند فیلتری برای دولت است.

وی به تحولات منطقه و تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی به مردم فلسطین به ویژه غزه وشهادت کودکان، زنان ومردان  اشاره و تصریح کرد: این اوج خباثت این رژیم است که با وحشیگری کارهای ناپسند انجام می‌دهد.

امام جمعه مرودشت از ملت‌های مسلمان خواست تا در برابر این دشمنی‌ها و وحشیگری‌ها ساکت ننشیند و همانطور که امروز دنیا بیداراست این حرکت‌های ستمکارانه را محکوم کنند.

وی اظهار امیدواری کرد همانطور که امام فرمودند این غده سرطانی نابود می‌شود و از بین می‌رود و ما بایستی در دفاع از مردم مظلوم غزه در روز قدس با مشت‌های محکم بر دهان این وحشیان بزنیم و اعلام انزجار مجدد کنیم.

امام جمعه مرودشت برتوجه بیش از پیش بر پاکی مال و پرداخت زکات تاکید واظهار کرد: اگر می‌خواهیم دعایمان مورد استجابت قرار گیرد بایستی اموالمان پاک واز رشوه و ربا به دور باشد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر