۴:۵۲:۴۸ - دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
انتقادات شدید رئیس شورای شهر رامجرد مرودشت از وضعیت این شهر!!!
به گزارش آفتاب مرودشت به نقل ار عصر مرودشت مهدی روز دار رئیس شورای اسلامی شهر رامجرد در گفتگو با خبرنگار هفته نامه عصر مرودشت در خصوص مسائل و مشکلات شهر رامجرد گفت :اکنون چهارسال از ارتقاء روستای کوشکک به شهر رامجرد می گذرد و همچنان روحیه ی روستایی در دل این شهر نو پا

1-224x300

به گزارش آفتاب مرودشت به نقل ار عصر مرودشت مهدی روز دار رئیس شورای اسلامی شهر رامجرد در گفتگو با خبرنگار هفته نامه عصر مرودشت در خصوص مسائل و مشکلات شهر رامجرد گفت :اکنون چهارسال از ارتقاء روستای کوشکک به شهر رامجرد می گذرد و همچنان روحیه ی روستایی در دل این شهر نو پا دامن افکنده و با وجود تلاش ها و اقدامات صورت گرفته متاسفانه دروضعیت ظاهری، خدماتی، رفاهی و … این شهر نوپا تغییر چندانی حاصل نگردیده و شورای اسلامی، شهرداری و شهروندان شهررامجرد با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند که به چندی از آنها اشاره ای می نمایم.

 

روزدار افزود: شهرهای نوپا غالباً درآمد پایداری نداشته و معمولاً در تامین هزینه های خود جهت ارائه خدمات به شهروندان با مشکلات عدیده ای روبروه هستند و بعضا ً حتی در پرداخت حقوق پرسنل خود نیز با مشکل روبرو می باشند. شهر داری رامجرد نیز هیچگونه درآمد پایداری نداشته و ملک و املاکی نیز در اختیار ندارد و پس از گذشت چندین سال متاسفانه از داشتن یک پارک محله ای محروم بوده است.

 

رئیس شورای شهر رامجرد افزود: مدتهاست انتظار آمدن گاز را میکشیم، اما این امر محقق نمی شود، دلیلش را هم نمی دانیم. علیرغم پیگیری های مکرر شورای اسلامی و شهرداری رامجرد و نیز تلاشهای سایر مسئولین، عملیات گاز رسانی به شهر رامجرد کاملاً متوقف گردیده است.  قبل از این مدیر عامل محترم شرکت گاز استان فارس وعده افتتاح گاز شهر رامجرد را در نیمه اول سال ۹۳ داده بودند که تاکنون عملی نشده است. پیرو همین مسئله شهرداری و شورای اسلامی شهر رامجرد نمی داند در پاسخ به این سوال شهروندان (امسال از گاز استفاده خواهیم کرد یا خیر؟ گاز چه شد؟ و…. ) چه پاسخی بدهد،لذا می طلبد مسئولین محترم مردم را از دوگانگی نجات داده و به این سوال پاسخ بدهند !!!

 

مهندس روزدار در خصوص وضعیت اسناد مالکیت مالکان در شهر رامجرد و مشکلات آن نیز خاطر نشان کرد: یکی از دغدغه های مردم شهر رامجرد نامشخص بودن وضعیت اسناد مالکیت آنان است که تاکنون هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است و معلوم نیست چه کسی متولی تعیین تکلیف اسناد مالکیت و صدور سند برای املاک شهر رامجرد است و این مهم چه زمانی و توسط چه ارگانی بایستی آغاز و به نتیجه برسد.

 

این عضو شورای شهر گریزی هم به وضعیت بد خدمات آنتن دهی اپراتورهای تلفن همراه زد و گفت:صدای آشنا برای مشترکین همراه اول شهر رامجرد (( مخاطب در دسترس نمی باشد تماس شما از طریق پیامک ارسال خواهد شد )). یکسال از نصب دکل خشک و خالی در مرکز مخابرات شهر رامجرد می گذرد که پیرو مکاتبات قبلی هیچگونه تجهیزاتی بر روی آن نصب نگردیده و کماکان صدای مخاطب در دسترس نیست در خطوط تلفن همراه جاری است. که باید پرسید مخاطبین که در دسترس نیستند شما چطور؟

 

وی همچنین در رابطه با مشکلات آب این شهر تصریح کرد :شهر رامجرد در خصوص آب شرب همچون سایر نقاط استان دارای مشکل است و امور آبفا این شهر را آبفا روستایی برعهده دارد که ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت و پرسنل آبفا روستایی که با تمام وجود در جهت خدمت به مردم شریف شهرستان قدم برداشته اند می طلبد که مسئولین محترم آبفا شهر ی نیز در خصوص تحویل امور آبفا شهر رامجرد و حفر چاه اختصاصی برای شهر رامجرد اقدام نمایند. از شهروندان نیز خواهشمندیم در مصرف آب صرفه جویی نموده و از مصرف بی رویه و آبیاری درخت و دام با آب شرب جداً خودداری نمایند.

 

رئیس شورای شهر رامجرد در خصوص وضعیت آتش نشانی این شهرنیز اضافه کرد: منطقه درودزن و شهر رامجرد از داشتن یک دستگاه خودرو آتشنشانی نیز محروم است و به لحاظ فاصله ای که با مرکز شهرستان دارد، حریق به جان هرچیزی که بیفتد قعطاً خواهد سوزاند. تجهیزات و ایستگاه آتشنشانی یکی از ملزومات اساسی و مورد نیاز منطقه درودزن است.

 

رئیس شورای شهر رامجرد در گلایه هایش عنوان کرد: همه چیزمان روستایی است!! خدمات، کوچه، معابر، بهداشت و… فقط و فقط یک چیز در این شهر، شهری است !!! آن هم عوارض.

 

وی در انتها از تمام مسئولین محترم، خدوم و خدمتگزار شهرستان قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد که مشکلات با پیگیری های لازم و همکار ی همه دلسوزان شهرستان به حداقل ممکن برسد.

  1. ندا اسفدار   اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۸  

    انسان پاک و خوبی هستن ایشون و همه تلاش خود رو برای پیشرفت شهر گذاشتن .


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر