۱۴:۳۴:۴۹ - چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷
بازدید استاد کیوان ساکت از مراکز خیریه و فرهنگی مرودشت
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، استاد کیوان ساکت، در حاشیه اجرای کنسرت خود در مرودشت، از مراکز خیریه مرودشت بازدید نمود.   در این برنامه استاد کیوان ساکت با حضور در شیرخوارگاه حضرت علی اصغر(ع) و بنیاد کودک، ضمن بازدید از این مراکز و سرکشی به کودکان حاضر در

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، استاد کیوان ساکت، در حاشیه اجرای کنسرت خود در مرودشت، از مراکز خیریه مرودشت بازدید نمود.

 

در این برنامه استاد کیوان ساکت با حضور در شیرخوارگاه حضرت علی اصغر(ع) و بنیاد کودک، ضمن بازدید از این مراکز و سرکشی به کودکان حاضر در این نهادها، بیان داشت: طی مدت حضورم در مرودشت احساس بسیار خوبی از شوق و بغض را تجربه کردم که ناشی از صفای مردم این دیار دارد.

 

این استاد برجسته موسیقی سنتی افزود: تلاش شهروندان مرودشت در ساماندهی زندگی کودکان نیازمند، شایسته تقدیر است و در راستای حمایت از این اقدامات و کمک به رفع نواقص، به زودی یک کنسرت خیریه در فارس برگزار خواهم نمود.

 

در ادامه این برنامه که با حضور صالحی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سلیمانی کارشناس امور هنری، مرادی مسئول خانه فرهنگ، شکری زاده مسئول انجمن موسیقی و سعید جعفرزاده و محمد ذبیحی نیا شورای نظارت بر موسیقی، استخر مسئول آموزشگاه موسیقی ظریف و بهفرحیدری معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش و عضو هیات امنای شیرخوارگاه علی اصغر(ع) و برزگر مدیر این موسسه برگزار شد، از بخش های مختلف شیرخوارگاه علی اصغر و همچنین بنیاد کودک شعبه شهرستان مرودشت بازدید به عمل آمد.

 

بازدید استاد کیوان ساکت از مراکز فرهنگی هنری مرودشت با بازدید از کارگاه نی سازی سعید جعفرزاده پیشکسوت موسیقی مرودشت و مجموعه میراث جهانی تخت جمشید پایان یافت.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر