۱۴:۳۷:۳۲ - سه شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۶
برگزاری انتخابات مجمع خیرین سلامت شهرستان مرودشت
سومین دوره انتخابات اعضاء مجمع خیرین سلامت شهرستان مرودشت برگزار شد.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سومین دوره انتخابات اعضاء مجمع خیرین سلامت شهرستان مرودشت با حضور فعالان حوزه خیرین سلامت شهرستان و مسؤولان و اعضای شورای شهر و روستاهای شهرستان در تالار فرهنگیان این شهر برگزار شد.   رئیس شبکه بهداشت و

13960412002114_Test_PhotoH

سومین دوره انتخابات اعضاء مجمع خیرین سلامت شهرستان مرودشت برگزار شد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سومین دوره انتخابات اعضاء مجمع خیرین سلامت شهرستان مرودشت با حضور فعالان حوزه خیرین سلامت شهرستان و مسؤولان و اعضای شورای شهر و روستاهای شهرستان در تالار فرهنگیان این شهر برگزار شد.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت در ابتدای این آیین ضمن قدردانی از زحمات و اقدامات اعضای قبلی شورای مجمع، در مورد اهداف و برنامه‌های آتی مجمع مطالبی بیان کرد.

 

مسلم فلاحی با اشاره به نیاز و همکاری خیرین در حوزه سلامت گفت: دست استمداد خود را به‌سوی تمام خیرین و نیکوکاران برای رفع مشکلات و کمبودهای حوزه سلامت در شهرستان دراز می‌کنیم و انتظار داریم خیرین با توجه به وجود مشکلات و محرومیت‌های موجود، برای رفع موانع حوزه سلامت در شهرستان سرمایه‌گذاری کنند.

 

در ادامه این جلسه رئیس و نائب ریس مجمع دوره قبل به ارائه گزارش و اقدامات صورت گرفته پرداختند.

 

در پایان این جلسه انتخابات اعضای هیئت‌مدیره مجمع خیرین برگزار شد که بر اساس آراء شمارش‌شده، حجت‌الاسلام سید محمود موسوی‌نژاد، حاج علی خرمی، عبدالله روزگار، امین زارع، حاج نصر‌الله پیروی، سید صدرالدین سجادیان، نبی‌الله پیروی، مسعود همایون، علی داریونی و رباب ابراهیمیان اکثریت آرا را کسب کرده و به‌عنوان اعضای هیئت‌مدیره مجمع خیرین شهرستان مرودشت انتخاب شدند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر