۱۸:۳۳:۴۱ - یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی شماره ۲ مرودشت کجا ساخته می شود ؟
مهندس برومندی در آیین گرامیداشت روز شورا در جمع شوراهای بخش مرکزی شهرستان مرودشت و بخش رامجرد با تبریک این روز گفت به برکت انقلاب اسلامی این نهادمردمی در قانون اساسی، با استعانت از مبانی قرآنی در راستای حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش در قانون اساسی پیش بینی شد و به عنوان یک نهاد مردمی

287

مهندس برومندی در آیین گرامیداشت روز شورا در جمع شوراهای بخش مرکزی شهرستان مرودشت و بخش رامجرد با تبریک این روز گفت به برکت انقلاب اسلامی این نهادمردمی در قانون اساسی، با استعانت از مبانی قرآنی در راستای حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش در قانون اساسی پیش بینی شد و به عنوان یک نهاد مردمی نقش پیگیری مطالبات مردم و پرسشگری از مسئولین و حاکمیت را ایفا می کند. وی اظهار امیدواری کرد نقش شوراها در اداره امور پر رنگ تر شود. مهندس برومندی افزود بخشی از توفقیات بدست آمده علیرغم همه مشکلات در مملکت، حاصل تلاش شوراهها ست ، چرا که این عزیزان بدون دریافت هیچگونه حقوقی زحمات زیادی برای عمران و آبادانی متقبل شده اند.
نماینده شهرستانهای مرودشت ارسنجان و پاسارگاددر ادامه با اشاره به مشکلات شهرستان بویژه بخش مرکزی گفت این حق مردم است که از مشکلات آگاه شوند و هر چه بیشتر از مشکلات آگاه تر شوند هماهنگ تر با مسئولین عمل خواهند کرد  و کمک بیشتری برای پیشبرد امور می نمایند، و بنابراین مردم همانند هشت سال دفاع مقدس پای کار می آیند، وی افزود امروز در جنگ بزرگ اقتصادی هستیم ودشمن از طریق تحریم مشکلاتی را برای کشور به وجود آورده اما با اینحال مردم نه تنها مایوس نشده اند بلکه با حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهها نشان دادند که پای نظام هستند.
برومندی اضافه کرد معتقدم که مسئولین باید شرایط  جنگ اقتصادی را به مردم توضیح دهند، تا مردم از تاثیر تحریمها بر پر.ژه های عمرانی آگاه شوند. وی با ارائه آمار و ارقام بودجه ای در سالهای گذشته و بویژه کسری بودجه گفت پروژه های چدیدی تصویب نشد وپروژه های بالای ۸۰% تامین اعتبار شد، اما خوشبختانه  برای بودجه ۹۳ در بحث آب روستایی اعتبار خوبی برای بهسازی و راهسازی در نظر گرفته شده است، وی اظهار امیدواری کرد با توجه به اینکه دولت به موقع بودجه را به مجلس فرستاد و به تصویب رسید و ابلاغ گردیده است،  اظهار امیدواری کرد که کمیته برنامه ریزی درفرمانداری تشکیل گردد تا اعتبارات توزیع شود.
برومندی در ادامه با اشاره به مشکلات بهداشتی در بخش مرکزی گفت که شیوع سالک در مرودشت موجب گردیده که بسیاری از شهروندان مبتلا شوند، وباید به فوریت این مشکل حل شود.،وی علت شیوع سالک را وجود کانالها و مکانهای تجمیع آب در اطراف و مبادی ورودی شهر اعلام کرد. نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از شورای مرودشت و شهر دار خواست معضل کانالها را حل نمایند.نماینده مرودشت در ادامه با اعلام اینکه محل احداث بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی مرودشت تعیین شده، گفت این بیمارستان در جنوب شهر در محدوده ۶۰ متری در محل مرکز بهداشت سابق احداث می گردد.وی افزود بدهی ۲/۵میلیارد تومانی بیمارستان فعلی مشکلاتی بوجود آورده بود که با پیگیری انجام شده بدهی آن پرداخت شده است.
وی  در ادامه با نام بردن مشکلات و مسائل زوستاههای بخش مرکزی گفت در بحث بهسازی روستایی از عقب ترین شهرهای استان فارس بوده و هستیم، اما بااینحال در شرایط محدودیت بودجه ای باید کارهای زیر بنایی انجام دهیم، وی در ادامه با نام بردن نام مناطق و روستاهای شهرستان مرودشت در بخشهای مختلف و اقدامات در دست انجام گفت که با ارائه اعداد و ارقام به مسئولین عالی،  حق و حقوق مردم را می گیریم.
وی در ادامه با اشاره به وجود آثار باستانی در مرودشت  وحضور گردشگران داخلی و خارجی طرح ایجاد روشنایی در مسیرهای گردشگری در دست اقدام است و از میدان ملل تا تخت جمشید ، نقش رجب و نقش رستم اجرا می گردد.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی با اشاره بوجود مشکلات آب کشاورزی با ارائه توضیحاتی در تامین آب و جلوگیری ازخسارت زیاد بر کشاورزان پیگیریهایی انجام شد، اما در برخی از کانالهای زراعی مشکل وجود دارد، و با توجه به خشکسالی و نرسیدن آب به کشاورزان پیگیر بیمه های کشاورزی خواهم بود.
نماینده شهرستانهای مرودشت، ارسنجان وپاسارگاد  در پایان  از شوراهها و دهیاران خواست تا مشکلات منطقه ای را به منظور طرح و رسیدگی به آنان و تامین اعتبار لازم به آدرس اینترنتیinfo@mehdiboroumandi.com ارسال نمایند تا در کمیته برنامه ریزی شهرستان مورد بحث قرار گیرد. 

منبع : پورتال مهندس برومندی

بر چسب ها:

ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر