۱۲:۵۸:۲۹ - دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
تجلیل نیروی انتظامی مرودشت از خبرنگاران
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت بمناسبت هفته خبرنگار، فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان مرودشت از تلاش های اصحاب رسانه این شهرستان تقدیر نمود.   در این نشست که در مقر فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان مرودشت و با حضور سرهنگ القاصی مهر فرمانده نیروی انتظامی، شهرام صالحی رئیس اداره فرهنگ و

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت بمناسبت هفته خبرنگار، فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان مرودشت از تلاش های اصحاب رسانه این شهرستان تقدیر نمود.

 

در این نشست که در مقر فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان مرودشت و با حضور سرهنگ القاصی مهر فرمانده نیروی انتظامی، شهرام صالحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد، سرهنگ القاصی مهرخبرنگاران را چشم بینا و زبان صادق مردم دانست و بیان داشت: با توجه به این رسالت خطیر، شایسته است اصحاب رسانه از دریچه صداقت و امانت به انعکاس وقایع پرداخته و بعنوان معتمدین مردم، به دور از جوسازی های شایعه پراکنان و رفتارهای سلیقه ای و حزبی، به فعالیت بپردازند.

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه “احساس امنیت” از سوی مردم بالاتر از “ایجاد امنیت” است، گفت: رشد و شکوفایی اقلیم در تمامی ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و روانی در سایه احساس امنیت حاصل می شود که این امر با حمایت اصحاب رسانه، موثرتر خواهد بود.

 

سرهنگ القاصی مهر همراهی رسانه ها در پیشگیری از وقوع جرم را بسیار مهم عنوان کرد و اظهار داشت: رسانه ها می توانند از طریق آگاه سازی عموم مردم از هشدارهای پلیسی، نقش مهمی در فرهنگ سازی و افزایش آگاهی مردم داشته باشند و موجب ارتقای رضایتمندی مردم از نیروی انتظامی شوند.

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرودشت، موفقیت های بدست آمده نیروی انتظامی را حاصل تلاش جمعی دانست و گفت: حمایت رسانه ها، همکاری دستگاه های مختلف، تلاش پرسنل نیروی انتظامی و … همگی موجب شده که کشور ایران، در منطقه آشوب زده خاورمیانه، در امنیت بسیار بالایی باشد.

 

سرهنگ القاصی مهر همچنین یا تشکر از اقدامات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت در زمان تصدی صالحی بیان داشت: حضور این مسئول فرهنگ شناس، ساماندهی مناسبی را در حوزه فرهنگ شهرستان ایجاد نموده و تعامل خوبی بین حوزه فرهنگ و انتظامی شهرستان برقرار مشده است.

 

در ادامه این جلسه شهرام صالحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه خبرنگار، پلیس و قاضی، سه ضلع مثلث ایجاد یک جامعه سعادتمند هستند بیان داشت: پایبندی به قانون، ایجاد امنیت و  صداقت، از ویژگی های این مشاغل است که در مورد قشر خبرنگار، پایبندی به اخلاق و شعائر اسلامی در مسیر بیان حقایق و مطالبات مردم، از دیگر صفات مهم محسوب می شود.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرودشت با اشاره به ظرفیت های این شهرستان در بحث رسانه، گفت: امنیت و اطلاع رسانی، دو مقوله متقابل هستند و همانگونه که در سایه امنیت حاصل از تلاش نیروی انتظامی است که امکان فعالیت برای خبرنگاران ایجاد می شود، فعالیت و اطلاع رسانی از سوی خبرنگاران نیز می تواند موجب ارتقای سطح آگاهی و امنیت جامعه شود.

 

در قسمت دوم این برنامه، اصحاب رسانه به بیان دیدگاه های خود پرداخته و سوالاتی را در خصوص فعالیت های نیروی انتظامی شهرستان مرودشت مطرح نمودند.

 

در پایان این نشست، لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادگار و به پاس قدردانی از تلاش های اصحاب رسانه، به ایشان اهدا گردید.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر