۱۲:۲۸:۵۲ - یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
تشکیل انجمن خبرنگاران در لامرد
انجمن خبرنگاران لامرد با حضور اصحاب رسانه تشکیل شد.  به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان صبح امروز در جلسه تشکیل انجمن خبرنگاران لامرد که در سالن اجتماعات شهید آوینی برگزار شد اظهار داشت: سخن گفتن در مورد خبرنگاران و حرفه آنان کار بسیار مشکلی است. محمد هنرپیشه

انجمن خبرنگاران لامرد با حضور اصحاب رسانه تشکیل شد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان صبح امروز در جلسه تشکیل انجمن خبرنگاران لامرد که در سالن اجتماعات شهید آوینی برگزار شد اظهار داشت: سخن گفتن در مورد خبرنگاران و حرفه آنان کار بسیار مشکلی است.

محمد هنرپیشه افزود: تنها صحت، سرعت و دقت در تهیه خبر و انتشار آن نیست بلکه موضوع سخت‌کوشی خبرنگاران بوده که در میان مردم زبانزد شده است.

وی با اشاره به اینکه هر روز، روز خبرنگار است گفت: امروز پنج نشریه در سطح شهرستان لامرد منتشر می‌شود و خبرگزاری‌های مهم و رسمی کشور نیز فعال هستند و تعداد سایت‌ها و وبلاگ‌های محلی نیز روز به روز افزایش می یابد.

هنرپیشه اضافه کرد: امروز آموزش و برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه خبرنگاران از دغدغه‌های اصلی ما است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لامرد از بهره‌برداری مجتمع فرهنگی هنری زنده‌یاد محمدعلی حیاتی نیز خبر داد و ابراز داشت: این مجتمع که در ۲ هزار متر مربع احداث شده و دارای فضای بسیار خوبی است تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش فارس، در پایان این جلسه و پس از رای‌گیری هفت نفر به عنوان اعضای اصلی انجمن خبرنگاران شهرستان لامرد انتخاب شدند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر