۱۴:۱۵:۵۲ - دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۶
جلسه هماهنگی برگزاری هفته حجاب و عفاف در شهرستان مرودشت
جلسه هماهنگی برگزاری هفته حجاب و عفاف در شهرستان مرودشت برگزار شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت، محمد کریم میرزایی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری مرودشت که در جلسه هماهنگی برگزاری هفته حجاب و عفاف و در جمع مسئولین امور بانوان ادارات شهرستان سخن می گفت بیان داشت: در زمان جاهلیت که اعراب

IMG_2906

جلسه هماهنگی برگزاری هفته حجاب و عفاف در شهرستان مرودشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت، محمد کریم میرزایی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری مرودشت که در جلسه هماهنگی برگزاری هفته حجاب و عفاف و در جمع مسئولین امور بانوان ادارات شهرستان سخن می گفت بیان داشت: در زمان جاهلیت که اعراب دختران خود را زنده بگور می کردند و یا بخاطر داشتن فرزند دختر سرافکنده بودند و در فرهنگ جاهلی که حضرت پیامبر را بدلیل نداشتن فرزند پسر ابتر می خواندند، حضرت فاطمه زهرا(س) چشم به جهان گشودند.

میرزایی افزود: سوره مبارکه کوثر نیز در جواب دشمنان پیامبر اکرم(ص) نازل شد و آنها را ابتر خواند در حالی که نسل مبارک حضرت رسول اکرم(ص) تا قیامت امتداد خواهد داشت.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری مرودشت با تأکید بر اینکه امور بانوان شهرستان از زمان آغاز بکار خانم حاجی پور، روند بهتری نسبت به قبل داشته است گفت: رؤسای ادارات باید نهایت همکاری را با مسئولین امور بانوان داشته باشند.

میرزایی با اشاره به اینکه نیمی از جامعه را زنان تشکیل داده اند گفت: بر اساس رایزنی های انجام شده در دولت دوازدهم، شاهد حضور بیش از پیش زنان در پست های اجرایی خواهیم بود و در استان فارس نیز استاندار محترم نگاه ویژه ای به حضور و فعالیت بانوان در پست های اجرایی دارد.

میرزایی در پایان افزود: اگر بانوان، چه در سطح شهرستان و چه در سطح استان و کشور حضور فعال تر و پویاتری داشته باشند، علاوه بر نقش آفرینی در رویداهای اجتماعی و سیاسی، می توانند مسیر حضور دیگر بانوان را در سطح جامعه بیش از پیش هموار کنند.

پیش از معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، لیلا حاجی پور مسئول کمیسیون امور بانوان فرمانداری مرودشت طی سخنانی با اذعان به اینکه باید به دنبال تقویت راهکارها و اقدامات فرهنگی برای ارتقاء سطح حجاب در جامعه بود گفت: بی حجابی می تواند تأثیرات مخربی بر جامعه داشته باشد و طی مطالعات انجام شده بر ایجاد و بروز برخی آسیب های اجتماعی مانند طلاق تاثیر چشمگیری دارد. حاجی پور افزود: نباید تمام بار مسئولیت را بر دوش یک ارگان یا نهاد گذاشت و باید تمامی ارگانها و سازمانهای دولتی و غیر دولتی و عموم مردم در این مهم مشارکت داشته باشند.

وی ادامه داد: علاوه بر این، نباید اینگونه اقدامات را محدود به هفته حجاب و عفاف کرد و باید در تمام طول سال و بصورت مدون و برنامه ریزی شده در این مسیر گام برداشت.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر