۷:۵۱:۳۲ - شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مرودشت خبر داد؛
خرید ضریح آستان امام زاده سید احمد (ع) راهنویه
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مرودشت از کمک دو تن از خیرین این شهرستان در جهت خرید ضریح آستان مقدس امام زاده سیداحمد (ع) راهنویه خبر داد. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا منوچهری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مرودشت گفت: به همت دو خیر نیک

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مرودشت از کمک دو تن از خیرین این شهرستان در جهت خرید ضریح آستان مقدس امام زاده سیداحمد (ع) راهنویه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا منوچهری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مرودشت گفت: به همت دو خیر نیک اندیش این شهرستان قاسم عمادی و حسن زارع در قالب اجرای طرح مودت ضریح امام زاده سیداحمد (ع) راهنویه خریداری شد.

 

وی افزود: این ضریح توسط این دو خیر نیک اندیش به مبلغ ۶۷۰ میلیون ریال خریداری شده است که در هفته وقف این ضریح مطهر نصب و رونمایی می‌شود.

 

گفتنی است طرح جامع مودت برنامه‌ای برای عمران، آبادانی و مدیریت فرهنگی بقاع متبرکه است که توسط هیأت امناء بقاع متبرکه و با هدف شناساندن نیاز‌های مالی و معنوی، برنامه‌ها و تبادل نظر و یافتن راهکار‌های همکاری در راستای عمران و آبادانی بقاع متبرکه اجرایی می‌شود.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر