۱۹:۱۳:۴۱ - دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۳
در بخش سیدان چه خبر است؟!
تمام بخش ها و شهرستان های کشور در تلاشند تا با تجمیع تجارب و گرد هم آوردن پتانسیل های موجود، معرفی بهتر و شایسته تری از شهر و منطقه خود داشته باشند و با بهره گیری از توانمندی رسانه ها و افراد خبره و متخصص در این زمینه، گام های توسعه را سریع و مطمئن

sole2imani
تمام بخش ها و شهرستان های کشور در تلاشند تا با تجمیع تجارب و گرد هم آوردن پتانسیل های موجود، معرفی بهتر و شایسته تری از شهر و منطقه خود داشته باشند و با بهره گیری از توانمندی رسانه ها و افراد خبره و متخصص در این زمینه، گام های توسعه را سریع و مطمئن تر بردارند.

 

اما به نظر می رسد که بخش سیدان علیرغم تمام توانمندی ها و شایستگی ها علاقه ای به توسعه و پیشرفت ندارد و شرایط کنونی خود را مطلوب می داند. این مطلب را می توان بخوبی از بی اعتنایی مسئولین بخش، شورای شهر و بویژه شهرداری سیدان به پتانسیل های خبری موجود درشهر و بخش فهمید. تأسف بار است که افراد توانمند و متخصصی چون عبدالصمد سلیمانی «گزارشگر شبکه ۲ و ۳ و شبکه فارس» در این شهر وجود داشته باشند و توانایی آنان لابلای کج سلیقه گی ها و زد و بندهای سیاسی گم شود.

 

سیدان، توانمندی های فراوانی دارد که برای شناساندن آن، نیازمند حضور مقتدر در رسانه های دیداری و شنیداری است.

 

حیف است که ارتباط مؤثر امثال سلیمانی با رسانه های ملی و توان ایشان در شناساندن بخش و شهر سیدان به سایر هم وطنان، نادیده گرفته شود.

 

فراموش نکنیم که عبدالصمد سلیمانی طی دو سال گذشته بیشترین گزارش خبری طی ۳۵ سال اخیر را از بخش سیدان به شبکه های سراسری ارسال نموده و دین بزرگی به گردن مردم شریف بخش سیدان و مسئولین محترم آن دارد.

 

منبع: هفته نامه مرودشت

  1. زمانیان   شهریور ۴, ۱۳۹۳  

    سلام
    این مطلب را از راهی دور مورد تایید قرار می دهم و تلاشهای آقای سلیمانی را ارج می نهم چرا که تمامی گزارش های ایشان تاکنون بدون هیچ چشم داشتی بوده این مطلب را تایید میکنم چون خود نیز در این راستا (خبری) فعالیت داشته و دارم نه به اندازه ی ایشان و به مطلوبیت کارهای بسیار خوب آقای سلیمانی …. و می دانم که همه افتخاری بوده و از روی عشق به دیار خود… لیکن حیف نیست حداقل قدردانی از چنین عزیزانی شود؟…..حداقل استفاده از ایشان در راستای اشاعه ی پتانسیل های منطقه خود و یا حتی استان گردد؟؟


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر