۹:۳۷:۳۹ - پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۶
رونمایی از کتب شهدای مرودشت
همزمان با هفته دفاع مقدس و در دهه اول ماه محرم، در مراسمی از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان فارس از چهار کتاب نوشته نویسندگان مرودشتی رونمایی شد.   به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، سرهنگ گرامی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های

همزمان با هفته دفاع مقدس و در دهه اول ماه محرم، در مراسمی از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان فارس از چهار کتاب نوشته نویسندگان مرودشتی رونمایی شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، سرهنگ گرامی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس در سخنانی در این آیین یکی از رسالت های مهم و وظایف ذاتی این بنیاد را ثبت تاریخ شفاهی و جمع آوری اسناد و اطلاعات برای تالیف کتابهای مشترک و موردی در حوزه دفاع مقدس عنوان کرد.

 

در این مراسم صالحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت ضمن اشاره به ارزش و اهمیت ایثار در تمامی فرهنگ های دنیا بیان داشت: نسل جوان ما، معنای شهادت و ایثار را بخوبی می فهمد و ارزش کار رزمندگان دفاع مقدس و مدافعین حرم را درک می کند.

 

صالحی ضمن تأکید بر مستندسازی ذخایر معنوی دفاع مقدس و دفاع از حرم امامت و ولایت، کارهای انجام شده در این حوزه را ناکافی دانست و گفت: شهیدان ما در حوزه ادبیات مظلوم واقع شده اند و وظیفه داریم تمام تلاش خود را در مسیر شناخت و شناساندن کار بزرگ شهداء، جانبازان و خانواده های شریف آنان بکار گیریم.

 

عبدالصمدسلیمانی کارشناس هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی مرادی مسئول خانه فرهنگ شهرستان مرودشت و نویسنده کتاب نیز به نمایندگی از شهرستان مرودشت در این برنامه حضور داشتند.

 

در این آئین از ۲۰ کتاب نوشته شده حوزه دفاع مقدس در استان فارس رونمایی گردید که”مرد میدان”، “آقا ولی”، “همت آزاد” و “سوار سفیدپوش” چهار اثر نویسندگان مرودشتی با محوریت زندگی سرداران شهید خانمیرزا استواری، ولی نوری، سید عبدالوهاب آزادی همت و مجید رشیدی نوشته عبدالرضا قیصری، علی مرادی، شهناز عمادی بود.

 

لازم بذکر است در این مراسم توسط سردار کفاش و سرهنگ گرامی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس، از صالحی رئیس ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت بدلیل حمایت از تالیف کتب ۴ گانه شهدای مرودشت با اهدای تندیس تجلیل گردید.

 

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر