۳:۱۹:۵۸ - دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۴
سعیدی عمادی خبر داد: برگزاری انتخابات شورای اسلامی کار در شرکت سپید دوش فارس
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرودشت گفت: انتخابات شورای اسلامی کار در شرکت سپید دوش فارس در محل سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.   به گزارش “پارس دشت” به نقل از روابط عمومی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی مرودشت، محمد سعیدی عمادی افزود: انتخابات شورای اسلامی کار با همکاری واحد تشکلات

untitled

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرودشت گفت: انتخابات شورای اسلامی کار در شرکت سپید دوش فارس در محل سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.

 

به گزارش “پارس دشت” به نقل از روابط عمومی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی مرودشت، محمد سعیدی عمادی افزود: انتخابات شورای اسلامی کار با همکاری واحد تشکلات کارگری و کارفرمایی  اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان مرودشت با حضور پرشور کارگران، کارشناسان و مدیران شرکت مذکور در محل سالن اجتماعات کارخانه برگزار شد.

 

وی ادامه داد: شرکت ها ی صنعتی و تولیدی شهرستان از نیروهای فعال و تحصیلکرده ای  برخوردار هستند و به همین منظور جهت بهره مندی از استعدادها و همکاری کارکنان در تهیه برنامه ها و ایجاد هماهنگی در پیشرفت امور، به خصوص تعامل رابطه بین کارگران مجموعه ها با کارفرمایان خود ممهمترین را انتخاب این نیرو ها به عنوان نمایندگان کارگران و اعضای شورای اسلامی کار است.

 

سعیدی عمادی خاطرنشان کرد: مرحله اول اانتخابات شورای اسلامی کار شرکت سپید دوش فارس با استقبال گسترده کارکنان مواجه شد و امید است در آینده نزدیک شاهد شکلگیری کمیته انضباط کار و سایر کمیته های مربوط در این مجموعه تولیدی باشیم و با اشاره به اینکه شورای اسلامی کار موجب یک ساماندهی و نظام هماهنگی بین کارگران و کارفرماریان است.

 

وی گفت: پس از تشکیل مجمع و برگزاری انتخابات مذکور از بین داوطلبان ایمان زارع و غلامرضا زارعی با کسب بیشترین رای به عنوان  اعضای اصلی  شورای اسلامی کار شرکت سپید دوش فارس معرفی شدند.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر