۱۵:۱۱:۵۲ - پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵
فعالیت ۲۱ خانه قرآن شهری و روستایی در مرودشت
گروه فعالیت‌های قرآنی:‌ کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی مرودشت از فعالیت ۲۱ خانه قرآن شهری و روستایی در این شهرستان خبر داد.   به گزارش خبرگزاری قرآن(ایکنا) از فارس، هوشنگ ده خیری، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی مرودشت امروز، ۶ دی‌ماه با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآن کریم در این شهرستان گفت:

698537

گروه فعالیت‌های قرآنی:‌ کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی مرودشت از فعالیت ۲۱ خانه قرآن شهری و روستایی در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری قرآن(ایکنا) از فارس، هوشنگ ده خیری، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی مرودشت امروز، ۶ دی‌ماه با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآن کریم در این شهرستان گفت: بحمد الهی روند آموزش قرآن کریم برای گروه‌های مختلف سنی با رشد و توسعه خانه‌های قرآنی بسیار خوب بوده است.

 

وی از فعالیت ۲۱ خانه قرآن شهری و روستایی در این شهرستان خبر داد و افزود: در فصول مختلف سال کلاس‌های آموزشی قرآن کریم به همت این خانه‌های قرآن برگزار می‌شود که قرآن‌آموزان در آن‌ها با عشق و علاقه فراوانی به فراگیری آیات الهی مشغول هستند.

 

ده خیری با تصریح اینکه بعد از برگزاری دوره‌های آموزشی آزمون‌های شفاهی و کتبی در این مراکز قرآنی از قرآن‌آموزان به عمل می‌آید، گفت: این آزمون به منظور صدور گواهی‌نامه‌ از سوی تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

 

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی مرودشت گفت: در نیمه دوم سال جاری تاکنون بیش از ۱۰۰ نفر از قرآن‌آموزان خانه‌های قرآن شهری و روستایی این شهرستان موفق به اخذ گواهی‌نامه روخوانی، روان‌خوانی و حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم از این اداره شده‌اند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر