۶:۳۴:۵۹ - دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
زارع:
ولایت علی(ع) همان طریقه و روش صحیح زندگی است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مرودشت با یادآوری اینکه عید غدیر، ارزشمندترین و والاترین عید اسلامی است، گفت: ولایت علی(ع) همان طریقه و روش صحیح زندگی است.   به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الاسلام محمد اسماعیل زارع، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرودشت امروز، ۲۸ مردادماه در جلسه هماهنگی‌ برنامه‌های ایام دهه ولایت و

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مرودشت با یادآوری اینکه عید غدیر، ارزشمندترین و والاترین عید اسلامی است، گفت: ولایت علی(ع) همان طریقه و روش صحیح زندگی است.

 

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الاسلام محمد اسماعیل زارع، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرودشت امروز، ۲۸ مردادماه در جلسه هماهنگی‌ برنامه‌های ایام دهه ولایت و امامت خواستار برگزاری با شکوه برنامه‌های عید غدیر شد و گفت:‌ غدیر روز اتحاد بین مسلمانان است.

 

وی با بیان اینکه عید غدیر، عید الله اکبر و عیدآل محمد(ص) و ارزشمندترین و والاترین عید اسلامی ‏است،‌ افزود: ولایت علی(ع) همان طریقه و روش صحیح زندگی است و هیچ روزی در طول سال، فرخنده‌‏تر و مبارک‏تر از این روز مقدس نزد شیعیان اهل‏بیت(ع) نیست.


زارع یادآور شد: پیامبر مکرم اسلام(ص) انتخاب جانشین را به عنوان راهکاری برای جلوگیری از ایجاد تفرقه و جنگ و نزاع بین مسلمانان بعد از خود به‌کار برد که متأسفانه افراد حسود و غافل با افکار پلید و شیطانی خود و با چشم‌پوشی از واقعه غدیر میان مسلمانان دو دستگی و جدایی ایجاد کردند.

منبع: ایکنا


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر