۱۳:۰۴:۱۸ - سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
پیکر مادر ۲ شهید دفاع مقدس در پاسارگاد تشییع شد+ تصاویر
پیکر مادر شهیدان حیدری بر دوش مردم قدرشناس پاسارگاد تشییع شد.   به گزارش طنین پاسارگاد، مراسم تشییع پیکر بانو حاجیه خانم نصرت امیدی هارونی مادر شهیدان علی داد و منصور حیدری عصر امروز بر دوش مردم شهیدپرور شهرستان پاسارگاد برگزار شد.   در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان مختلف پاسارگاد و

پیکر مادر شهیدان حیدری بر دوش مردم قدرشناس پاسارگاد تشییع شد.

 

به گزارش طنین پاسارگاد، مراسم تشییع پیکر بانو حاجیه خانم نصرت امیدی هارونی مادر شهیدان علی داد و منصور حیدری عصر امروز بر دوش مردم شهیدپرور شهرستان پاسارگاد برگزار شد.

 

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان مختلف پاسارگاد و نیز خانواده‌های معظم شاهد همراه بود، پس از اقامه نماز بر پیکر این بانوی بزرگوار توسط حجت الاسلام علوی امام جمعه موقت پاسارگاد، برنامه تشییع پیکر این مادر صبور برگزار و پیکر وی در  دارالرحمه سعادتشهر به خاک سپرده شد.

 

حسین زارعی، فرمانده سپاه پاسارگاد در حاشیه مراسم تشییع جنازه مادر دو شهید دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار طنین پاسارگاد با اشاره به جایگاه شهدا در فرهنگ انقلاب اسلامی گفت: خانواده شهدا همانگونه که امام راحل فرمودند چشم و چراغ این ملت هستند و باید قدر و جایگاه آنان را بدانیم.

 

وی خاطرنشان کرد: گرامیداشت شان و مقام خانواده شاهد در جامعه کمترین کاری است که می‌توانیم برای تکریم شهدا انجام دهیم و باید در ادامه ترویج فرهنگ شهادت در کنار آنان باشیم.

 

زارعی اظهار داشت: امروز اگر ایران اسلامی از امنیت خوبی برخوردار است به برکت خون همین شهدا است و مردم به خوبی درک می‌کنند که چرا اتفاقات کشورهایی مانند یمن در ایران رخ نمی‌دهد و شهدا پاسدار ارزش‌ها بوده و هستند.

 

لازم به ذکر است که شهید علی داد حیدری در سال ۶۴ و در جریان عملیات قدس ۳ و شهید منصور حیدری در سال ۶۱ در جبهه‌های حق علیه باطل به شهادت رسیدند.

  1. سجادی   خرداد ۲۶, ۱۳۹۴  

    روحشان شاد باد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر