۱۴:۳۹:۵۴ - یکشنبه ۴ تیر ۱۳۹۶
کلنگ ساخت واحد پیش دبستانی روستای عمادآباد به زمین زده شد
 همزمان با شب شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) و لیالی قدر، با حضور جمعی از اهالی روستای فرهنگی عمادآباد، مجمع خیرین روستا و مسئولین اداره آموزش و پرورش شهرستان مرودشت، کلنگ ساخت پیش دبستانی روستای عمادآباد در دبستان شهید احد استخر این روستا به زمین زده شد.   هفته نامه مرودشت- در ابتدای آیین کلنگ

IMG_20170624_142045

 همزمان با شب شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) و لیالی قدر، با حضور جمعی از اهالی روستای فرهنگی عمادآباد، مجمع خیرین روستا و مسئولین اداره آموزش و پرورش شهرستان مرودشت، کلنگ ساخت پیش دبستانی روستای عمادآباد در دبستان شهید احد استخر این روستا به زمین زده شد.

 

هفته نامه مرودشت- در ابتدای آیین کلنگ زنی این پروژه آموزشی، حاج امین استخر مدیر مجمع خیرین روستای عمادآباد و برادرشهید والامقام احد استخر، ضمن خیر مقدم به مدعوین طی سخنانی ضمن عرض تسلیت شهادت امیر المومنین حضرت علی(ع) و لیالی قدر و قبولی طاعات و عبادات مردم خداجو و روزه دار گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با اداره آموزش و پرورش شهرستان مرودشت، دستور ساخت و احداث این بنا تا سقف آن توسط مجمع خیرین روستا انجام و در ادامه ساخت و ساز این بنا و همچنین تأمین امکانات رفاهی و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی و نیز تأمین کادر اداری آن توسط اداره آموزش و پرورش شهرستان مصوب و به انجام خواهد رسید.

 

مدیر مجمع خیرین روستای عمادآباد در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان فارس و اداره آموزش و پرورش شهرستان مرودشت افزود: متاسفانه مردم روستای عمادآباد تاکنون به دلیل عدم برخورداری از فضای آموزشی و کمک آموزشی در دوره پیش دبستانی، ناچار و ناگزیر به مراجعه به شهر مرودشت و یا روستاهای همجوار جهت دوره آموزشی فرزندان خود بودند که به یاری خدا با احداث این واحد آموزشی این مشکل نیز مرتفع خواهد شد.

 

وی همچنین تصریح کرد: در امر ساخت این واحد پیش دبستانی، افزون بر مساعدت های مجمع خیرین روستا، خانواده مرحومه مریم احدی که در زمان حیات مربی پیش دبستانی نیز بود، مشارکت دارند.

 

حاج امین استخر در پایان با اشاره به اینکه هیچ لذتی بالاتر از انجام امور خیریه آن هم در امر مدرسه سازی برای خیرین روستای فرهنگی عمادآباد نیست خاطرنشان کرد: امیدوارم در آینده نزدیک نیز باهمکاری و همیاری مردم و خیرین روستا شاهد احداث و بهره برداری پروژه های فرهنگی دیگر در روستای عمادآباد باشیم.

 

haj aminIMG_20170625_183154IMG_20170625_183156IMG_20170625_183158

  1. پرویز   تیر ۴, ۱۳۹۶  

    انشاءالله که بانیان این امر خیر و خداپسندانه مورد الطاف الهی قرار گیرند و آموزش دیدگان این دبستان، آینده سازان خوبی برای ایران باشند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر