۶:۲۹:۴۵ - یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳
آسفالت، چالش جدید شورای شهر و شهرداری مرودشت
آسفالت روستای کوشک توسط شهرداری مرودشت به چالشی جدید میان برخی اعضای شورا و شهردار این شهر تبدیل‌ شده است.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، آسفالت قسمت‌هایی از معابر روستای کوشک به چالشی جدید بین برخی از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار مرودشت و نقل محافل و سایت‌های محلی این شهر تبدیل

13930511000108_PhotoA

آسفالت روستای کوشک توسط شهرداری مرودشت به چالشی جدید میان برخی اعضای شورا و شهردار این شهر تبدیل‌ شده است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، آسفالت قسمت‌هایی از معابر روستای کوشک به چالشی جدید بین برخی از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار مرودشت و نقل محافل و سایت‌های محلی این شهر تبدیل شده است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر مرودشت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان این موضوع را تأیید کرد و گفت: شهردار مرودشت به شورای اسلامی این شهر دعوت شده است و در این مورد از وی توضیح خواستیم که وی توضیح مناسبی ارائه نداده است.

 

نادر امیدوار افزود: شهردار مرودشت ادعا می‌کند که اجرای این عمل در راستای مصوبه شورای سوم بوده است درحالی‌که مصوبات عمرانی شورای سوم ضمانت اجرایی ندارد و برای اجرا باید در شورای جدید مطرح شود.

 

وی اضافه کرد: درحالی‌که مردم در برخی معابر محله‌های قدیمی و حاشیه شهر در رفت‌وآمد دچار مشکلات عدیده‌ای هستند آسفالت این روستا توسط شهرداری آن‌هم بدون مصوبه شورا هیچ توجیهی ندارد و تخلف محسوب می‌شود و هدف از این کار برای ما پوشیده است.

 

این مسئول ادامه داد: آسفالت برخی از معابر شهر سفارشی و گزینشی انجام می‌شود و درحالی‌که کوچه‌هایی با ۵۰ خانوار از نعمت آسفالت بی‌بهره هستند کوچه‌های مجاور آن با سه خانوار آسفالت شده است.

 

همچنین سخنگوی شورای اسلامی سوم مرودشت نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: شورای سوم مصوبه‌ای مبنی بر آسفالت روستای کوشک نداشته و نسبت این مصوبه به شورای سوم کذب محض است و انجام این عمل در راستای آینده سیاسی برخی از افراد در انتخابات‌ پیش رو انجام می‌شود.

 

علی‌نقی مختاری افزود: به علت وجود گودال‌های دفع زباله شهر مرودشت در نزدیکی روستای رشمیجان و ایجاد آلودگی و ناراحتی مردم این روستا شورای سوم تصمیم گرفت حدود ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان مساعدت برای این روستا در نظر گرفته شود که این مصوبه نیز اجرا نشد.

 

به گزارش فارس، روستای کوشک با جمعیت قابل‌توجه ازنظر اقتصادی از روستاهای تأثیرگذار این شهر بوده و وجود کوره‌های آجرپزی باعث شده این روستا از رونق بسیاری برخوردار باشد و همواره در انتخابات شورای شهر مرودشت نقش تعیین‌کننده‌ای داشته و در دوره سوم یک نفر و چهارم دو نفر از این روستا با آرای بالا به شورای اسلامی این شهر وارد شده‌اند.


 

عناوین مرتبط:

تصمیم گیری در مرودشت، آسفالت در کوشک؟؟؟

آسفالت معابر عمومی مرودشت با توصیه خصوصی؟

  1. علی   آذر ۲, ۱۳۹۳  

    خیلی تشکر از نادر امیدوار رئیس شورای شهر برای دفاع از شهروندان؛ و تاسف برای آن آقای موافق برای دفاع از شهردار.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر