۵:۴۰:۱۲ - شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵
آغاز حماسه ای دیگر در فارس/ رقابت ۸ کاندیدا برای تصاحب ۴ کرسی مجلس در دور دوم رانتخابات
رقابت ۸ کاندیدا در ۴ حوزه انتخابیه برای ورود به مجلس دهم شورای اسلامی در فارس آغاز شد.   خبرگزاری مهر–  رقابت ۸ کاندیدای حضور در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه شیراز، داراب و زرین دشت، ممسنی و رستم، نی ریز و استهبان در حالی آغاز شده که تمامی کاندیداها، تبلیغات

رقابت ۸ کاندیدا در ۴ حوزه انتخابیه برای ورود به مجلس دهم شورای اسلامی در فارس آغاز شد.

 

خبرگزاری مهر–  رقابت ۸ کاندیدای حضور در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه شیراز، داراب و زرین دشت، ممسنی و رستم، نی ریز و استهبان در حالی آغاز شده که تمامی کاندیداها، تبلیغات مخفی و دیداری خود را پس از اعلام نتایج دور اول، تا کنون ادامه داده بودند.

 

اما از زمان آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی، رقابت رنگ و بوی کاملا مردمی و عمومی به خود گرفت و کاندیداها به طور شفاف نگاه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خود را بیان می کنند.

 

هرچند که پس از اعلام لیست های گروه های سیاسی برخی افراد هستند که در نشست های مختلف برای اینکه آرای تمامی گروه ها را داشته باشند حضور در یک لیست را تکذیب می کنند.

اما در شهر شیراز «جعفری قادری» متولد ۱۳۴۳ دارای مدرک دکترای اقتصاد شهری و منطقه ای و «علی اکبری» متولد ۱۳۳۳ در شهرستان مرودشت با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

 

که در این راستا جعفرقادری در لیست اصولگرایان و علی اکبری در لیست اصلاح طلبان جای دارند.

 

جعفر قادری با ۱۱۱ هزار و ۹۶۱ رای و علی اکبری با ۱۳۲ هزار و ۴۷۴ رای به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شیراز راه یافتند.

 

اما در حوزه انتخابیه ممسنی و رستم، «مسعود گودرزی» متولد ۱۳۵۴ دارای مدرک دکترای علوم سیاسی با «علیرضا مرادی» متولد ۱۳۴۷ دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق رقابت دارند.

 

در این شهرستان نیز تاکنون طبق گفته سخنگوی اصلاح طلبان استان فارس مسعود گودرزی در لیست امید جای دارد و علیرضا مرادی نیز با نگاه اصولگرایانه وارد انتخابات شده است.

 

در این میان مسعود گودرزی با ۲۶ هزار و ۳۴۶ رای و علیرضا مرادی با ۲۲ هزار و ۶۸۳ رای راهی دور دوم انتخابات شدند.

 

در شهرستان نی ریز و استهبان نیز وضعیت از نگاه های سیاسی در میان دو کاندیدا به همین شکل است و «اصغر مسعودی» دارای مدرک دکترای قرآن در لیست اصلاح طلبان و امید جای دارد و «فرهاد طهماسبی» متولد ۱۳۵۲ دارای دکترای حقوق قضایی در لیست اصولگرایان است.

اصغر مسعودی با ۱۸ هزار و ۳۵۴ رای و فرهاد طهماسبی با ۱۶ هزار و ۳۳۰ رای به دور دوم راه یافتند.

 

اما در حوزه انتخابیه داراب و زرین دشت، «رضا انصاری» متولد ۱۳۵۲ و دارای مدرک دکترای مدیریت تکنولوژی و «محمد جواد عسکری» متولد ۱۳۴۸ با یکدیگر رقابت دارند.

 

در این خصوص محمد جواد عسکری کاندیدای اصولگرا با ۲۷ هزار و ۲۶۱ رای و رضا انصاری کاندیدای لیست امید با ۲۲ هزار و ۵۵ رای راهی دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شدند.

 

۱۲۷۱ حوزه اخذ رای در دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه فارس پیش بینی شده است.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر