۱۲:۵۷:۴۸ - دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
آغاز عملیات آسفالت محور مرودشت – درودزن
فرماندار مرودشت از آغاز عملیات آسفالت‌ریزی نخستین قطعه محور مرودشت – درودزن به طول ۲۰ کیلومتر خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی صبح امروز در حاشیه آغاز عملیات آسفالت‌ریزی این محور اظهار داشت: محور مرودشت – درودزن یکی از محورهای اقتصادی و در عین حال پرترافیک و پل ارتباطی بین

DSC00541

فرماندار مرودشت از آغاز عملیات آسفالت‌ریزی نخستین قطعه محور مرودشت – درودزن به طول ۲۰ کیلومتر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی صبح امروز در حاشیه آغاز عملیات آسفالت‌ریزی این محور اظهار داشت: محور مرودشت – درودزن یکی از محورهای اقتصادی و در عین حال پرترافیک و پل ارتباطی بین دو شهرستان مرودشت و اقلید است که عرض کم جاده و همچنین فرسوده بودن آن موجب تصادفات بسیار منجر به جراحت و گاهی فوت شده است.

وی از این پروژه به عنوان یکی از افتخارات بزرگ و از جمله پروژه‌های زیرساختی این شهرستان به لحاظ اقتصادی و کاهش تصادفات یاد کرد و افزود: به لطف خداوند و برکت نظام و همت و تلاش ویژه مسئولان استانی، محلی و کشوری به صورت همگرا و هم‌افزا امروز شاهد آغاز عملیات آسفالت این محور هستیم.

فرماندار مرودشت طول کل پروژه را ۴۰ کیلومتر عنوان کرد و گفت: عملیات زیرسازی و آسفالت نخستین قطعه این پروژه به طول ۲۰ کیلومتر از حدفاصل دهستان کوه سبز تا شهر رامجرد که اکنون شروع شده در صورت عدم وجود موانع و مشکلات، طی شش ماه آینده به پایان می‌رسد که می‌تواند موجب توسعه همه‌جانبه در منطقه درودزن و مرودشت باشد.

حسینی به تأثیر این پروژه در رشد و توسعه اقتصادی منطقه اشاره و تصریح کرد: منطقه درودزن مرکز ثقل کشاورزی و به تعبیری انبار غله فارس محسوب می‌شود که هر ساله در فصل برداشت شاهد ترافیک بسیار برای حمل تولیدات کشاورزی به مرکز شهرستان و دیگر مناطق هستیم که انتظار می‌رود با افتتاح این پروژه علاوه بر روان‌سازی ترافیک و کاستن آمار تصادفات و تأمین امنیت مردم شاهد توسعه و رونق بیش از پیش اقتصادی در منطقه باشیم.

وی در ادامه به مزیت‌های دیگر این پروژه اشاره و اظهار امیدواری کرد که با افتتاح این محور ارتباطی مهم، علاوه بر کاهش محسوس تصادفات و رونق اقتصادی، زمینه جذب سرمایه‌گذاری بیشتر را در منطقه در پی داشته باشد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر