۶:۳۹:۱۲ - چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳
آژیر زلزله، در مدارس مرودشت طنین انداخت
مانور آموزشی آمادگی در برابر حوادث طبیعی ( زلزله) در تمامی مدارس شهرستان مرودشت برگزار گردید.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، مانور آموزشی آمادگی در برابر حوادث طبیعی با هماهنگی آموزش و پرورش مرودشت و فرمانداری شهرستان و نهادهای مرتبط از قبیل آتش نشانی، اورژانس، بسیج و

IMG_u06F2u06F0u06F1u06F4u06F1u06F1u06F2u06F9_u06F1u06F0u06F3u06F1u06F0u06F1

مانور آموزشی آمادگی در برابر حوادث طبیعی ( زلزله) در تمامی مدارس شهرستان مرودشت برگزار گردید.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، مانور آموزشی آمادگی در برابر حوادث طبیعی با هماهنگی آموزش و پرورش مرودشت و فرمانداری شهرستان و نهادهای مرتبط از قبیل آتش نشانی، اورژانس، بسیج و … در تمامی مدارس برگزار شد.

 

هدف کلی از اجرای این طرح هماهنگ کشوری، ایجاد فضای فرضی حادثه و آموزش رفتارهای مناسب به دانش آموزان در هنگام مواجهه با حوادثی از قبیل زلزله می باشد.

 

کارشناسی سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش مرودشت با هماهنگی کارشناس ستاد بحران شهرستان، مانور آموزشی مقابله با حوادث زلزله را در آموزشگاه دخترانه شاهد  بعنوان پایگاه هدف اجرا نمودند.

 

در حاشیه این مراسم مرتضی چراغی مدیر آموزش و پرورش مرودشت و نیز یکی از مسئولین آتش نشانی شهرستان در مورد اهمیت آمادگی در برابر حوادث طبیعی و آگاه سازی خانواده ها در این زمینه سخنرانی کردند.

 

این مانوربطور کلی شامل پخش صدای آژیر، پناهگیری، آموزش استقرارهای مناسب، تعیین منطقه امن، هدایت به سمت منطقه امن و اعلام وضعیت سفید بود که با همکاری مسئولان آموزشگاه و کارشناسان مربوطه به دانش آموزان آموزش داده شد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر