۲۱:۱۵:۱۸ - جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵
اجرای هنرمندان مرودشت به آتش نشانان تقدیم شد
 همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی اجرای سه نوازی دف، سه تار و کمانچه در تالار مهر برگزار گردید.   به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، در بخش نخست این نشست که با تلاوت قرآن و پخش سرود ملی آغاز شد، گروه هنری به سرپرستی رضا زارع(دف)، حسن جباری(کمانچه) و

IMG_7286

 همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی اجرای سه نوازی دف، سه تار و کمانچه در تالار مهر برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، در بخش نخست این نشست که با تلاوت قرآن و پخش سرود ملی آغاز شد، گروه هنری به سرپرستی رضا زارع(دف)، حسن جباری(کمانچه) و آرمان جباری(سه تار) به اجرای قطعات اصفهان و شوشتری در دستگاه همایون پرداختند. این برنامه که با استقبال بی نظیر شهروندان همراه بود، به نحوی که بسیاری از حاضرین بصورت ایستاده و یا نشسته برر وی زمین نظاره گر برنامه بودند، به آتش نشانان مرودشتی و آتش نشانان جان باخته در سانحه پلاسکو تقدیم شد.

 

شهرام صالحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در آئین تجلیل از آتش نشانان که با تشویق پرشور حاضرین همراه بود گفت: مرز بین عشق و وظیفه، مرز باریکی است و به راحتی می شود درباره آن ریا ورزید اما انسان های بزرگ همواره به استقبال خطرات ناشی از عشق می روند.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی با اشاره به قدرشناسی مردم نسبت به خادمین واقعی خود افزود: آتش نشانان جان باخته در سانحه پلاسکو می توانستند مصلحت اندیشی کرده و امروز به سلامت در کنار خانواده های خود روزگار بگذرانند اما عشق آنان به مردم سبب شد برای نجات مردم ایثار کنند و نام جاودان خود را در حافظه تاریخ به یادگار بگذارند.

 

لازم بذکر است که با حضور تمام آتش نشانان حاضر در برنامه، صالحی رئیس ارشاد، مهراب سعیدی رئیس اداره آتش نشانی و مهندس جعفری شهردار مرودشت و در میان ابراز احساسات پرشور مردم، با اهداء لوح تقدیر و هدیه از فداکاری آتش نشانان تجلیل به عمل آمد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر