۷:۱۶:۲۵ - سه شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۶
اجرای کمپ زبان انگلیسی در بوستان های مرودشت
با همکاری گروه آموزشی دیباگران مرودشت طرح آموزشی کمپ زبان انگلیسی (ENGLISH CAMP) در محلات حاشیه ای و پارک های شهری مرودشت اجرا گردید.   به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، شهرام صالحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت هدف از اجرای این طرح را توسعه مهارت زبان

IMG_20170709_092218

با همکاری گروه آموزشی دیباگران مرودشت طرح آموزشی کمپ زبان انگلیسی (ENGLISH CAMP) در محلات حاشیه ای و پارک های شهری مرودشت اجرا گردید.

 

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، شهرام صالحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت هدف از اجرای این طرح را توسعه مهارت زبان آموزی شهروندان و آمادگی شهرنشینان برای تعامل بهتر با جهانگردان توصیف نمود.

 

وی با اشاره به ظرفیت های فراوان شهرستان در بخش گردشگری و توریسم و ضرورت پیش بینی آموزش های لازم در این بخش گفت: اگر می خواهیم شهروندان ما در مواجهه با گردشگران خارجی سردرگم نشوند و حرفی برای گفتن داشته باشند ناچاریم مهارت های زبانی آنان را توسعه دهیم.

 

محمد رضا عمادی مدیر شرکت مهندسی دیباگران علم و صنعت به عنوان مجری طرح با تاکید بر اهمیت انتقال داشته های فرهنگی کشورمان از طریق زبان انگلیسی به مهمانان خارجی افزود: رویه جاری این است که نوجوانان ما بعد از یادگیری زبان انگلیسی، محتوای فرهنگی بیگانه را نیز دریافت می کنند که سبب کمرنگ شدن مولفه های فرهنگی ایرانی اسلامی می گردد.

 

عمادی با تمجید از همکاری بسیار مناسب اداره ارشاد در برگزاری این برنامه و معرفی داشته های غنی فرهنگ و تمدن عظیم ایران گفت: تلاش ما این است که جوانان و نوجوانان ما پس از آشنایی با ذخایر معنوی خویش، توانایی انتقال این داشته ها به گردشگران و جهانگردان خارجی را داشته باشند.

 

لازم بذکر است که این برنامه طی شش شب در بوستان های پردیس، ملت و پارک پرستار اجرا گردید و با استقبال خوب همشهریان مواجه گردید.

 

IMG_20170709_092211

  1. جعفر   تیر ۲۱, ۱۳۹۶  

    برنامه قشنگیه ولی لول ۱۲اکثر کانونهای زبان ۲ کلام بلد نیستند حرف بزنند توقع دارید اینجوری با خارجیها صحبت کنند


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر