۱۳:۳۷:۰۱ - پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۳
احداث بیمارستان در شهرستان ارستجان نباید مشمول تاخیر شود
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جمع معتمدین شهرستان ارسنجان با بیان اینکه احداث بیمارستان در این شهرستان نباید مشمول تاخیر شوداظهار داشت: تاخیر در احداث بیمارستان جدید ارسنجان بیشترین زیان را متوجه مردم خواهد نمود.   به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر محمدهادی ایمانیه به همراه نماینده مردم شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جمع معتمدین شهرستان ارسنجان با بیان اینکه احداث بیمارستان در این شهرستان نباید مشمول تاخیر شوداظهار داشت: تاخیر در احداث بیمارستان جدید ارسنجان بیشترین زیان را متوجه مردم خواهد نمود.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر محمدهادی ایمانیه به همراه نماینده مردم شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی و معاون درمان دانشگاه ،به منظور بررسی مشکلات انتخاب زمین مناسب جهت احداث بیمارستان جدید شهرستان ارسنجان به این شهرستان سفر کرد.

 

وی ضمن بازدید از زمین های پیشنهادی جهت احداث بیمارستان جدید ارسنجان افزود: انتخاب زمین بدور از تعصبات قومی و سلیقه ای با بررسی تمامی گزینه های فنی و کارشناسی، مسایل اجتماعی، بعد مسافت، دسترسی مناسب مردم و از همه مهم تر رضای خداوند متعال صورت خواهد گرفت.

 

وی ابراز داشت: پس از انتخاب زمین مناسب همه مردم با حمایت و همکاری باید، سعی و تلاش خود را صرف پیشرفت و راه اندازی آن نمایند.

 

محمد مهدی برومندی نماینده مردم شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به پیگیری های صورت گرفته جهت اخذ اعتبار۳۰میلیارد ریالی جهت احداث بیمارستان های مرودشت و ارسنجان، گفت: با اظهار نظر نهایی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در خصوص تایید زمین مناسب جهت احداث بیمارستان جدید، معتمدین محلی با همدلی و همکاری مناسب زمینه رفع مشکلات ومحرومیت های شهرستان را مهیا نمایند.

 

وی اظهار داشت: با حضور وزیر بهداشت واستاندار فارس کلنگ احداث بیمارستان در این شهرستان بزودی به زمین زده خواهد شد و با احداث این بیمارستان بخشی از مشکلات مردم در زمینه دریافت خدمات مناسب درمانی کاهش می یابد.

 

در سفر رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به شهرستان ارسنجان از شش قطعه زمین پیشنهادی جهت احداث بیمارستان بازدید شد و نظرات معتمدین مورد بررسی قرار گرفت.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر