خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۴/۰۴/۰۳ ۰۴:۱۷
شناسه خبر : 8182

اختصاص ۷.۵ میلیارد ریال برای بهسازی روستاهای پاسارگاد

مدیر بنیاد مسکن پاسارگاد از اختصاص ۷.۵ میلیارد ریال اعتبار به بهسازی ۵ روستای این شهرستان خبر داد.   به گزارش خبرگزاری تسنیم از پاسارگاد، علی شیروانی دوست صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های بهسازی روستاهای این شهرستان اظهار داشت: از اعتبارات عمرانی سال۹۳، عملیات بهسازی در ۵ روستای شهرستان  پاسارگاد با مبلغی بیش ...

139403051337281595373433

مدیر بنیاد مسکن پاسارگاد از اختصاص ۷.۵ میلیارد ریال اعتبار به بهسازی ۵ روستای این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پاسارگاد، علی شیروانی دوست صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های بهسازی روستاهای این شهرستان اظهار داشت: از اعتبارات عمرانی سال۹۳، عملیات بهسازی در ۵ روستای شهرستان  پاسارگاد با مبلغی بیش از ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در حال انجام است.

 

مصطفی هاشمی، معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان فارس، نیز در این بازدید گفت: اجرایی کردن طرح هادی در روستاها و اجرای برنامه‌های عمران روستایی زیربنای کلیه کارهای عمرانی است و به همین دلیل توجه به اجرایی کردن این طرح‌ها در مناطق روستای استان یکی از برنامه‌های اصلی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

 

هاشمی تصریح کرد: ساماندهی وضع موجود، اصلاح بافت‌های فیزیکی روستا بر اساس الگوی طرح هادی، متناسب کردن محیط زیست روستایی، تخریب و توسعه، اجرای فاضلاب، بازسازی پیاده‌رو و آواربرداری از جمله برنامه‌های طرح هادی در عمران روستایی است.

 

گفتنی است معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس در این بازدید از ۱۰ پروژه بهسازی در ۵ روستای شهرستان پاسارگاد بازدید کرد.