۱۸:۵۵:۵۹ - دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۳
اداراتی که تقویم کاری شان “۱۷ مرداد” نداشت!!
۱۷ مرداد در تقویم رسمی کشورمان، سالروز شهادت خبرنگار «محمود صارمی» و روز تکریم جایگاه خبرنگاران است. امسال هم مثل هرسال مراسم بزرگداشت جایگاه خبرنگاران در جای جای کشور عزیز و اسلامی مان ایران برگزار شد و ادارات و نهادهای مختلف بسته به توان و اهمیت بخشی خویش، از فعالان عرصه خبر و رسانه تجلیل

Stranger

۱۷ مرداد در تقویم رسمی کشورمان، سالروز شهادت خبرنگار «محمود صارمی» و روز تکریم جایگاه خبرنگاران است. امسال هم مثل هرسال مراسم بزرگداشت جایگاه خبرنگاران در جای جای کشور عزیز و اسلامی مان ایران برگزار شد و ادارات و نهادهای مختلف بسته به توان و اهمیت بخشی خویش، از فعالان عرصه خبر و رسانه تجلیل کردند.

 

شهر مرودشت نیز از این قاعده مستثنی نبود و ادارات شهر و در رأس آن ها “فرمانداری” محترم مراسم تجلیل از خبرنگاران را بر پا نمودند. هر چند مراسم برپا شده خالی از نقص نبود و در مواردی انتقاد اصحاب رسانه را در پی داشت اما پرداختن فرمانداری و برخی ادارات به موضوع خبر و خبرنگار، کار زیبایی بود که جای تقدیر و سپاس داشته و دارد. لیکن برخی ادارات شهر، بی اعتنا به آن چه آمد و رفت و بی توجه به این مطلب که ۳۶۴ روز باقیمانده سال را نیازمند حضور خبرنگاران هستند تا فعالیت های خویش را اطلاع رسانی نمایند، از ارسال حتی یک “پیامک” امساک کرده و نشان دادند چرا فریاد مردم از ضعف عملکرد آنان به هوا بلند است و چرا حوزه روابط عمومی در مرودشت، این قدر ضعیف و نحیف است.

 

خبرنگاران و اصحاب رسانه، خاضعانه و تلاشگرانه در عرصه می مانند و دردمندانه، این بی اهمیتی و بی تفاوتی را از یاد نخواهند برد. مگر نه این که حضرت علی (ع) فرموده است: ” تکبر در برابر شخص متکبر، عین تواضع است؟”

 

اداراتی که با بر پایی مراسم از خبرنگاران و اصحاب رسانه تجلیل نمودند: فرمانداری– شهرداری– اداره ورزش و جوانان – بیمارستان شهید مطهری(نشست خبری) و شورای شهر.

 

اداراتی که در دفتر نشریات حضور یافتند: ناحیه مقاومت بسیج سپاه.

 

اداراتی که با ارسال پیامک این روز را تبریک گفتند: اداره میراث فرهنگی.

 

به نظر می رسد که در تقویم کاری مابقی ادارات و نهادهای محترم، روزی بنام ۱۷ مرداد و روز خبرنگار وجود نداشت!

 

“تحریریه هفته نامه مرودشت”

  1. بهفرحیدری   شهریور ۷, ۱۳۹۳  

    اصحاب رسانه آینه تمام نمای جامعه هستند ودرطی این سالها مظلوم واقع شده اند وانصافا تصورجامعه بدون مطبوعات سالم وآزاد اندیش وحشتناک و آزاردهنده است ادارات باید به مطبوعات بعنوان یار ویاور نگاه کنند نه رقیب ودشمن


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر