۷:۳۱:۱۷ - شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵
استقبال بی سابقه مرودشتی ها از اکران فیلم در تالار مهر
  پارس دشت: به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، سلیمانی مسئول اجرای طرح سینمای روشن در مرودشت گفت: دومین فیلم سینمایی در تالار مهر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت در چهار شب و ۵ سانس فوق العاده و جمعأ در ۹ سانس نمایش داده شد.   وی افزود:

photo_2016-05-28_10-25-30

 

پارس دشت: به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، سلیمانی مسئول اجرای طرح سینمای روشن در مرودشت گفت: دومین فیلم سینمایی در تالار مهر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت در چهار شب و ۵ سانس فوق العاده و جمعأ در ۹ سانس نمایش داده شد.

 

وی افزود: با توجه به اکران دومین فیلم در وسط هفته و همزمانی آن با ایام امتحانات دانش آموزان و دانشگاهیان برنامه ریزی اکران فیلم، برای چهار شب و یک سانس انجام شد اما استقبال غیر قابل پیش بینی علاقمندان فیلم در اکران  شب اول، باعث درنظرگرفتن سانس فوق العاده ۲ شد که آن نیز جوابگوی استقبال شهروندان نبود.

 

کارشناس هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: روز آخرنیز سانس۳  به برنامه اضافه شد تا شرایط برای علاقمندانی که موفق به تهیه بلیط تماشای فیلم نشده بودند، فراهم گردد اما سانس فوق العاده ۳ نیز پاسخگوی مخاطبان نبود و با هماهنگی صورت گرفته، سانس فوق العاده چهارم برای ساعت ۱۲ تا ۲ بامداد در نظر گرفته شد که سانس بی سابقه ای در اکران فیلم های سینمایی در شهرستان های استان فارس بود.

 

سلیمانی خاطرنشان ساخت: علیرغم اینکه نزدیک به سه سال از تعطیلی سینما در مرودشت می گذرد اما در این مدت شاهد استقبال خوب شهروندان هنردوست مرودشت به ویژه خانوادها از اکران فیلم بوده ایم. این در حالی است که پیشرفت و پیچیدگی وسایل ارتباط جمعی، گاهأ بر روی روابط افراد جامعه با یکدیگر، خانواده وگروه تاثیر مثبت نداشته است.

 

مسئول اجرای طرح سینمای روشن در مرودشت ادامه داد: توجه به این ظرفیت مهم سینما، می تواند کمک شایسته ای به فرهنگ سازی در اوقات فراغت، سرگرمی وتفریح خانواده ها با استفاده از مقوله سینما باشد.

 

سلیمانی به بازخوردهای شهروندان نیز اشاره نمود و بیان داشت: بسیاری از تماشاگران فیلم،  به طورحضوری و غیر حضوری از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص اجرای طرح “سینمای روشن” در مرودشت تشکر داشته و خواستار تداوم اکران فیلم های سینمایی در مرودشت شدند.

 

photo_2016-05-28_10-26-51

 

کارشناس هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت ضمن قدردانی از همکاری حمزه علیزاده ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در جهت اجرای هرچه بهتر طرح سینمای روشن در شهرستان، اظهار نمود: علیرغم تمامی تلاش های صورت گرفته، مشکلاتی نیز وجود دارد و بابت کمی و کاستی های اکران فیلم در تالار مهر از عموم پوزش می طلبیم و از مردم عزیز تقاضا مندیم با پیشنهادات سازنده خود، ما را در رفع ایرادات وکیفیت بخشی به اجرای این طرح یاری نمایند.

 

وی همچنین بیان داشت: در این میان اتفاقات زیبایی نیز صورت گرفت همچون اقدام مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی ژیمناستیک به مدیریت محمدمهدی عباسی برای  برنامه ریزی جهت حضور خانواده های ورزشکاران عضو باشگاه، با هدف گره خوردن فعالیت های فرهنگی ورزشی  با فعالیت های هنری قابل تقدیر است.

 

سلیمانی در پایان «بادیگارد» ساخته ابراهیم حاتمی کیا را بعنوان فیلم بعدی در نوبت اکران اعلام کرد و بیان داشت: از همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، فرماندهی انتظامی شهرستان مرودشت، اعضای انجمن های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت و همه عزیزانی که در در اجرای این طرح ما را یاری نمودند تشکر و قدردانی می نماییم.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر