خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۵/۱۲/۰۷ ۱۵:۵۸
شناسه خبر : 18641

استواری مدیر هنرستان امام خمینی(ره): مسئولین به تنها مدرسه مزین به نام امام خمینی(ره) در شهرستان، بیشتر توجه کنند

هفته نامه مرودشت- در حاشیه جشن ستارگان آموزش و پرورش شهرستان مرودشت و تجلیل از دانش آموزان و فرهنگیان برتر شهرستان، گفتگوی کوتاهی را با دکتر بهبود استواری، مدیر هنرستان امام خمینی(ره) انجام دادیم که در ادامه مشاهده می نمایید.   جناب استواری لطفأ دانش آموزان برتر هنرستان امام خمینی(ره) را معرفی کرده، بفرمایید در ...

IMG_20170204_122256

هفته نامه مرودشت- در حاشیه جشن ستارگان آموزش و پرورش شهرستان مرودشت و تجلیل از دانش آموزان و فرهنگیان برتر شهرستان، گفتگوی کوتاهی را با دکتر بهبود استواری، مدیر هنرستان امام خمینی(ره) انجام دادیم که در ادامه مشاهده می نمایید.

 

جناب استواری لطفأ دانش آموزان برتر هنرستان امام خمینی(ره) را معرفی کرده، بفرمایید در چه زمینه ای افتخار آفرینی کرده اند؟
به نام خدا. با سلام و عرض ادب. دانش آموزان سیاوش دانشمند، سال سوم رشته برق صنعتی (در رشته تابلو سازی) و محمد حسن بیات سال دهم رشته برق صنعتی (تابلو ساز) مقام اول کشور را کسب نمودند.

-منظور از پیشرفت تحصیلی چیست؟ چنانکه آموخته های فرد متناسب با توان و استعدادهای بالقوه اش باشد یا فاصله ای بین توان بالقوه و توان بالفعل دانش آموز نباشد می گوییم پیشرفت تحصیلی اتفاق افتاده است.

 

-چند درصد دانش آموزان هنرستان امام خمینی(ره) سال گذشته به دانشگاه راه یافتند؟

خوشبختانه حدودا ۴۰ درصد دانش آموزان به دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی راه یافتند که حاصل تلاش کادر دلسوز مدرسه، دانش آموزان و خانواده های محترم ایشان می باشد.

-چه عواملی را در این موفقیت موثر می دانید؟ وضعیت فرهنگی، آرامش روانی و عاطفی خانواده، دوستان دانش آموز و ویژگی های آنها، آموزش های تقویتی، انجام منظم تکالیف درسی در منزل، آشنایی والدین با ویژگی های روانی فرزندان، رفتار معلم و نوع برخورد او در کلاس و … از جمله مسائلی است که در رشد دانش آموزان اثرگذار است و ما کوشیده ایم با برنامه ریزی در این بخش ها به آنها در کسب موفقیت کمک نماییم.

 

-صحبت پایانی؟

ایام پر فروغ فجر را به ملت بزرگ ایران و روح ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و قهرمانان آتش نشان و همچنین ایثارگران و رزمندگان و دلیرمردان عرصه جهاد تبریک عرض می نمایم. از همه مسئولین دلسوز شهرستان مرودشت تقاضا دارم تنها آموزشگاهی که مزین به نام حضرت امام خمینی(ره) می باشد را بیش از پیش حمایت نمایند و از هرگونه مساعدتی در جهت رشد و شکوفایی این آموزشگاه که در ضلع جنوبی شهرستان و در منطقه ای محروم واقع شده است دریغ ننمایند.

قبلا از همکاری همه مسئولین محترم و دلسوز کمال تقدیر و تشکر را می نمایم. در پایان از زحمات بی دریغ مسئولین دلسوز هفته نامه مرودشت کمال تقدیر و تشکر را می نمایم.

 

IMG_20170204_122303