۱۵:۲۵:۵۹ - یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۵
اعتراض مرودشتی ها به رسانه ملی
هفته نامه مرودشت- سال هاست که باوجود تقسیمات کشوری، تفکیک مناطق و استقرار فرمانداری مستقل در حوزه شهرستان مرودشت، هنوز در برخی اخبار صدا و سیما از واژه «مرودشت شیراز!» استفاده می گردد. این در حالی است که مرودشت، هویت جفرافیایی و جمعیتی مستقل داشته و نام بردن از این شهرستان بزرگ، زیر سایه مرکز

n00079624-b

هفته نامه مرودشت- سال هاست که باوجود تقسیمات کشوری، تفکیک مناطق و استقرار فرمانداری مستقل در حوزه شهرستان مرودشت، هنوز در برخی اخبار صدا و سیما از واژه «مرودشت شیراز!» استفاده می گردد. این در حالی است که مرودشت، هویت جفرافیایی و جمعیتی مستقل داشته و نام بردن از این شهرستان بزرگ، زیر سایه مرکز استان به هیچ وجه شایسته نیست.

واقعیت این است که مرودشت، یکی از روستاهای تابعه مرکز استان نیست و به تنهایی آن قدر پتانسیل تاریخی، کشاورزی، صنعتی، علمی و… دارد که نیازمند یدک کشیدن نام مرکز استان نباشد.

این موضوع به ظاهر ساده سبب اعتراض بخش وسیعی از شهروندان شده و تقاضای آنان از رسانه ملی این است که از تکرار چنین اشتباهی خودداری کرده و نام مرودشت را در تمام برنامه ها بصورت مستقل و با هویت وابسته به خویش ذکر نماید.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر