خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۳/۰۶/۰۸ ۱۳:۱۶
شناسه خبر : 2862

افتتاح پروژه ۱۰۴۰ واحدی مسکن مهر مرودشت

فرماندار مرودشت از افتتاح و بهره‌برداری پروژه یک‌هزار و ۴۰ واحدی مسکن مهر این شهرستان در هفته دولت امسال با حضور مسئولان کشوری، استانی و محلی خبر داد.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سیدیدالله حسینی صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه یک‌هزار و ۴۰ واحدی مسکن مهر مرودشت در گفت‌وگو با خبرنگاران ...

13930520000742_PhotoA

فرماندار مرودشت از افتتاح و بهره‌برداری پروژه یک‌هزار و ۴۰ واحدی مسکن مهر این شهرستان در هفته دولت امسال با حضور مسئولان کشوری، استانی و محلی خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سیدیدالله حسینی صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه یک‌هزار و ۴۰ واحدی مسکن مهر مرودشت در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: این پروژه از جمله پروژه‌های صنعتی‌ساز بوده که علاوه بر کیفیت و رعایت استانداردهای مهندسی در سازه‌ها، در شرایط مکانی خوبی نیز واقع‌ شده و هر چند با تأخیر اما گامی اساسی در تقویت و توسعه زیرساخت‌های مسکن در این شهرستان است.

 

وی اضافه کرد: ۹۸ درصد عملیات اجرایی این پروژه به پایان رسیده است و پیمانکار پروژه و سایر دستگاه‌های اجرایی در حال آماده‌سازی مابقی کار هستند؛ طبق برنامه زمان‌بندی‌شده و قول مدیرکل راه و شهرسازی استان این پروژه در دوازدهم شهریورماه جاری با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی تحویل متقاضیان می‌شود.

 

فرماندار مرودشت ابراز امیدواری کرد؛ با افتتاح و تحویل ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مهر مرودشت علاوه بر خانه‌دار شدن اقشار مختلف مردم، قیمت مسکن و اجاره‌نشینی در این شهر تنظیم شود.