خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۵/۰۸/۲۹ ۰۷:۴۸
شناسه خبر : 17420

افت ولتاژ “مهربانی” در اداره برق سیدان!

پارس دشت: در گذشته اگر صورتحساب برق مشترکی در مهلت مقرر پرداخت نمی شد در صورتحساب بعدی مشترک “بدهی ازقبل”منظور و در صورت عدم پرداخت به هر دلایلی  مهر “اخطار قطع برق” روی قبض درج و به مشترک اطلاع  داده می شد تا نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نماید و درادامه اگر پرداخت انجام ...

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2015-09-14 10:41:16Z | http://piczard.com | http://codecarvings.comÿ/çö$D

پارس دشت: در گذشته اگر صورتحساب برق مشترکی در مهلت مقرر پرداخت نمی شد در صورتحساب بعدی مشترک “بدهی ازقبل”منظور و در صورت عدم پرداخت به هر دلایلی  مهر “اخطار قطع برق” روی قبض درج و به مشترک اطلاع  داده می شد تا نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نماید و درادامه اگر پرداخت انجام نمی گرفت  برگ “اخطار کتبی” به مشترک داده می شد و در نهایت مامور اداره برق با مراجعه حضوری به مشترک مراتب اخطار نهایی را به اطلاع مشترک می رساند. آخرین مرحله از این ماجرا قطع انشعاب برق مشترک بد حساب بود که با رعایت تمام جوانب صورت می گرفت. در گذشته این مراحل به شیوه ای محترمانه  انجام می گرفت تا احترام مشتری و حقوق وی رعایت  شود .

اخیرا در حوزه مدیریت برق بخش سیدان و در راستای سرعت بخشی به کار! مراحل اطلاع رسانی به مشترک خیلی خلاصه شده و در یک مرحله بدون اخطار قبلی به مشترک و بدون در نظر گرفتن آسیب و خسارت احتمالی  به شیوه های نامتعارف برق مشترک را قطع می کنند.

 

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2015-09-14 10:43:31Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

امید است اداره محترم برق بخش  سیدان به این موضوع توجه نموده و در انجام وظایف قانونی به شیوه ای عمل کند که خدمات مجموعه زیر سوال نرفته و موجب نا رضایتی مشترکین نشود.