خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۶/۰۷/۲۰ ۰۸:۳۸
شناسه خبر : 20968

افزایش مساحت شهرک‌ های صنعتی در مرودشت

مساحت شهرک صنعتی در مرودشت ۱۰ هکتار افزایش یافته است.   به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، احد فتوحی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: با توجه به استقبال سرمایه‌گذاران در یک سال اخیر طرح الحاق اراضی ۱۰ هکتار به مساحت قبلی اینشهرک صنعتی انجام و مساحت آن به ۵۱ هکتار افزایش یافته است.   وی با اشاره به ...

مساحت شهرک صنعتی در مرودشت ۱۰ هکتار افزایش یافته است.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، احد فتوحی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: با توجه به استقبال سرمایه‌گذاران در یک سال اخیر طرح الحاق اراضی ۱۰ هکتار به مساحت قبلی اینشهرک صنعتی انجام و مساحت آن به ۵۱ هکتار افزایش یافته است.

 

وی با اشاره به موقعیت بی‌نظیر شهرک صنعتیفتح‌آباد مرودشت برای سرمایه‌گذاری و استقرار واحد‌های صنعتی بیان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهرک صنعتی، و نزدیکی با خط ریلی راه آهن شیراز- اصفهان سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی فتح‌آباد توجیه اقتصادی بالایی دارد.

 

فتوحی افزود: در حال حاضر در این شهرک صنعتی ۵۷ قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان منعقد شده، که از این تعداد ۲۰ واحد با اشتغال ۲۸۰ نفر در مرحله بهره‌ برداری و ۳۷ واحد نیز در مرحله ساخت و ساز است.