۴:۰۴:۰۵ - شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
اقدامات آمریکا علیه داعش، حرکت نمایشی برای فریب افکار عمومی است
امام جمعه مرودشت گفت: برنامه‌ها و نشست‌های آمریکایی‌ها علیه داعش و تروریست یک حرکت نمایشی برای فریب افکار عمومی است.    به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبر علی احمدی در جمع نمازگزاران مرودشت با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردی‌های رزمندگان و شهدا اظهار کرد: آنچه

139304201747039473183363

امام جمعه مرودشت گفت: برنامه‌ها و نشست‌های آمریکایی‌ها علیه داعش و تروریست یک حرکت نمایشی برای فریب افکار عمومی است.

 

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبر علی احمدی در جمع نمازگزاران مرودشت با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردی‌های رزمندگان و شهدا اظهار کرد: آنچه ما را در مقابل رژیمی با پشتوانه ۴۰ کشور پیروز  کرد ایمان، وحدت و همدلی بود.

 

خطیب جمعه مرودشت افزود: دفاع مقدس ایران اسلامی به پشتوانه الهی توانست جایگاه امروز ما را تثبیت کند و تجربه بی‌نظیری برای ما و جهانیان باشد.

 

وی خاطر نشان کرد: دشمنان همواره از اسلام می‌ترسیدند و همین مسئله آنها را برانگیخت تا علیه ما به میدان بیایند، اما انقلاب اسلامی به آنها نشان داد که باید بساط ظلم و ستم برچیده شود.

 

امام جمعه مرودشت در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تحولات منطقه و مسئله داعش و تشکیل ائتلاف غرب علیه آن گفت: داعش را چه کسی به وجود آورد؟ جز آمریکا و اسرائیل و عربستان، همین کشورها امروز هم به بهانه تقویت خود در منطقه می‌خواهند با آن مبازه کنند.

 

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها خود تروریست پرور هستند و برنامه‌ها و نشست‌های آنان یک حرکت نمایشی برای جلوه دادن این است که آنها  بر علیه تروریست مبارزه می‌کنند، در جایی که از مقاصدشان شکست خورده و حالا هم دو تبعه انگیلسی و آمریکایی را بهانه کردند و علیه داعش ائتلاف تشکیل می‌دهند.

 

حجت‌الاسلام احمدی با یادآوری سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، تصریح کرد: مدیریت جهادی بایستی همچون مدیریت ۸ سال دفاع مقدس باشد و اگر چنین نشد و به دنبال جناح رفتیم شکست می‌خوریم.

 

خطیب جمعه مرودشت وظیفه ما برای تقویت و گسترش مدیریت جهادی بایستی همچون دفاع مقدس باشد و بچه‌های جنگ بایستی مراقب باشند اگر به دنبال بازی سلیقه‌ای برویم شکست می‌خوریم.

 

وی خاطرنشان کرد : اگر امروز در جامعه ویژه‌خواری، اختلاس و فساد هست برای این است که برخی نیروهای  ارزشی به دنبال بحث‌های سلیقه‌ای رفتند و میدان در اختیار دیگران قرار گرفته است.

 

امام جمعه مرودشت درباره بازگشایی مدارس نیز گفت: بایستی در عصر حاضر به دنبال پرورش و آموزش باشیم و اگر اخلاق اسلامی در مدارس ما رونق گرفت شکوفایی استعدادهای ما دو چندان می‌شود.

 

حجت‌الاسلام احمدی همچنین به مسله بهداشت فردی پرداخت و تاکید کرد: مهم‌ترین و اصولی‌ترین الگوهای بهداشتی ما در اسلام معرفی شده است و اگر امروز ما امراض مختلفی می‌بینیم نشان از بی‌تفاوتی ما به تاکیدات اسلام در این زمینه است.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر