۸:۰۶:۵۱ - سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
الزام هفته نامه تخت جمشید به استرداد مازاد وجوه دریافتی به شهروندان
  اداره فرهنگ و ارشاد مرودشت، نتیجه رسیدگی به شکایات و تخلفات هفته نامه “تخت جمشید”، را به رسانه های مکتوب و مجازی اعلام نمود.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، جلسه رسیدگی به شکایات و تخلفات هفته نامه تخت جمشید در محل اداره ارشاد

 301..indd

اداره فرهنگ و ارشاد مرودشت، نتیجه رسیدگی به شکایات و تخلفات هفته نامه “تخت جمشید”، را به رسانه های مکتوب و مجازی اعلام نمود.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، جلسه رسیدگی به شکایات و تخلفات هفته نامه تخت جمشید در محل اداره ارشاد و با حضور مهرابی رییس بازرسی استان، علوی رییس اداره مطبوعات استان، کرمکش کارشناس آگهی های استان و علیزاده رییس اداره شهرستان مرودشت برگزار گردید. در این جلسه که با دستور کار: «رسیدگی به موضوع شکایت شهروندان مبنی بر اضافه دریافت وجوه درج آگهی ثبت مواد ۳ و ۱۳ از سوی هفته نامه تخت جمشید در سال ۹۳ -شکایت هفته نامه تخت جمشید از روند ارجاع آگهی ثبت شرکت ها در سال گذشته– شکایت دکتر احمدی شهردار مرودشت از آقای عباس زارع – نحوه چاپ ویژه نامه در هفته نامه مرودشت و سایر نشریات محلی» برگزار شد پس از استماع صحبت های عباس زارع مدیر مسئول هفته نامه تخت جمشید، مشاهده و بررسی مستندات و بحث و گفتگوهای مطرح شده ، نتیجه جلسه و مصوبات به شرح ذیل اعلام گردید:

 

«در زمینه شکایت های شهروندان از هفته نامه تخت جمشید مبنی بر اخذ وجوه مازاد بر تعرفه قانونی مقرر گردید در اسرع وقت، با نظارت اداره ارشاد مرودشت آقای عباس زارع نسبت به استرداد وجوه به شهروندان اقدام لازم را انجام و نتیجه را کتبا به اداره منعکس نماید.

 

در زمینه شکایت آقای عباس زارع در زمینه ارجاع آگهی ثبت شرکت ها به سایر نشریات، با توجه به اعلام کتبی اداره محترم ثبت شهرستان مرودشت به ایشان (بعنوان مرجع صدور نامه ثبت شرکت ها) طی نامه شماره ۹۳/۲۵۶۹۹مورخ ۹۳/۸/۲۶و نظر کارشناس اداره کل ضمن رد شکایت هفته نامه تخت جمشید، اعلام گردید که هیچگونه الزامی به تعیین نشریه از سوی ادارات ثبت و ارشاد نبوده و تعیین نشریه با نظر متقاضی انجام می گیرد.

 

در زمینه شکایت شهردار مرودشت از عباس زارع مدیر مسئول هفته نامه تخت جمشید ضمن انتقاد از رویه هفته نامه تخت جمشید در نقد غیر حرفه ای و استفاده از الفاظ نامناسب نسبت به شهردار، مقرر شد آقای عباس زارع مدارک و مستندات خود را به اداره کل ارائه تا به هیئت نظارت بر مطبوعات فارس ارسال گردد.

 

در زمینه چاپ و انتشار ویژه نامه از سوی هفته نامه مرودشت مقرر شد تذکر لازم مبنی بر لزوم اخذ مجوزهای قبلی در زمینه انتشار ویژه نامه ها به هفته نامه مذکور و سایر نشریات محلی داده شود. جلسه با تنظیم صورتجلسه و ذکر صلوات پایان پذیرفت.»

 

  1. ;عمادي   خرداد ۱۴, ۱۳۹۴  

    پس بالاخره عباس خان محکوم شد؟
    دارو دسته ش که خیلی سروصدا راه انداخته بودند؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. احمدرضا   خرداد ۱۷, ۱۳۹۴  

    این آقا که خیلی مدعی قانونمندی بود.
    چطوری پیچیده بود توپای شهرداربیچاره
    یک زمان تخت جمشید دست افرادی مثل شعبانی بود
    اون موقع می شدبگی نشریه


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر