۱۴:۲۶:۳۹ - یکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵
امام‌ جمعه مرودشت: امکانات و تسهیلات لازم برای مسافران نوروزی فراهم شود
امام‌جمعه مرودشت گفت: مسؤولان فرهنگی و متولیان شهرستان مرودشت در آستانه عید نوروز در کنار نمادهای تمدنی موجود در سطح این شهرستان بهترین برنامه‌های فرهنگی را در کنار امکانات و تسهیلات، برای مسافران نوروزی مهیا کنند.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر یکی از

13930427000318_PhotoA

امام‌جمعه مرودشت گفت: مسؤولان فرهنگی و متولیان شهرستان مرودشت در آستانه عید نوروز در کنار نمادهای تمدنی موجود در سطح این شهرستان بهترین برنامه‌های فرهنگی را در کنار امکانات و تسهیلات، برای مسافران نوروزی مهیا کنند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر یکی از صفات انسان‌های مؤمن را التماس و تضرع به درگاه الهی برای بخشیدن گناهان و برکت و رزق و روزی به زندگی دانست.

 

امام‌جمعه مرودشت در ادامه با تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا (س) ایشان را بهترین الگوی حجاب و عفاف و پاک‌دامنی دانست که در راه دفاع از ولایت و حفظ ارزش‌ها متحمل سختی‌ها و رنج و شکنجه‌های بسیاری شد.

 

احمدی همچنین با اشاره به روز تربیت اسلامی و گرامیداشت این روز بیان کرد: تربیت به‌عنوان مبدأ تمام برنامه‌های انسان است و از منزل و مدارس و مساجد به‌عنوان جایگاه‌های مهم و اثرگذار در نقش تربیت اسلامی فرزندان یاد کرد و افزود: چنانچه مادران و پدران امروزه فرزندان خود را تربیت علوی و فاطمی کنند، به‌یقین آنان در مسیر زندگی دچار تزلزل نخواهند شد.

 

وی با توجه به جایگاه ویژه اساتید و دبیران مدارس در نقش تربیت اسلامی نیز افزود: امروزه باید در آموزش‌وپرورش تربیت و پرورش جوانان مقدم بر مسائل آموزشی باشد.

 

احمدی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد انتفاضه فلسطین تصریح کرد: تنها چیزی که توانست در مقابل توطئه رژیم خبیث صهیونیستی و توسعه شیطنت‌های آنان ایستادگی کند جریان مقاومت بود که نام و یاد فلسطین را در منطقه زنده نگه داشته است.

 

خطیب جمعه مرودشت در پایان خطاب به مسؤولان فرهنگی این شهرستان نیز گفت: با توجه به این‌که شهرستان مرودشت در کنار نمادهای تمدنی قرارگرفته و همواره هرساله مورد بازدید تعداد بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی قرار می‌گیرد از مسؤولان فرهنگی و متولیان امر خواست در کنار این نمادهای تمدنی بهترین برنامه‌های فرهنگی را مهیا و مستقر کنند تا مسافران نوروزی نیز استفاده بهینه را داشته باشند.

 

احمدی در مورد جنگ‌های شادی و پخش موسیقی نیز بیان داشت: دین اسلام همواره مخالف سرزنده بودن و شادی و نشاط افراد نیست و باید مراقب باشیم که خدای‌نکرده در کنار پخش این موسیقی‌ها و جنگ‌های شادی مسائل بی‌بندوباری و بدحجابی و موسیقی مبتذل وارد فضای شهر نشود تا خاطره بدی را برای مردم و مسافران نوروزی رقم بزند.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر