۱۹:۵۰:۲۸ - جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۳
امام جمعه مرودشت: اقدام نشریه فرانسوی نشان‌دهنده ترس غرب از اسلام است
امام جمعه مرودشت گفت: کسانی که در نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام (ص) توهین کردند مورد حمایت دولتمردانشان قرار گرفته و روز دیگر به خاطر توهین به یهودیت محاکمه شدند و این نشان‌دهنده ترس آنها از اسلام است.    به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبر علی احمدی در جمع نماز گزاران این شهر

13930427000318_PhotoA

امام جمعه مرودشت گفت: کسانی که در نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام (ص) توهین کردند مورد حمایت دولتمردانشان قرار گرفته و روز دیگر به خاطر توهین به یهودیت محاکمه شدند و این نشان‌دهنده ترس آنها از اسلام است.

 

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبر علی احمدی در جمع نماز گزاران این شهر با اشاره به ادامه محکومیت توهین نشریه فرانسوی به پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) تصریح کرد: غربی که ادعای تمدن می‌کند با این حرکت‌ نشان داد که هنوز در عصر جاهلیت به سر می‌برد و بویی از آزادی نبرده است.

 

امام جمعه مرودشت افزود: کسانی که در این نشریه به پیامبر اسلام (ص) توهین می‌کنند و مورد حمایت دولتمردانشان قرار می‌گیرند، روز دیگر به خاطر توهین به یهودیت محاکمه شدند و این نشان‌دهنده ترس آنها از اسلام است.

 

خطیب جمعه مرودشت با اشاره به گسترش روزافزون اسلام در دنیا تصریح کرد: امروز اسلام حتی در دنیای استکبار نیز یشه دوانده است.

 

وی با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا که به سرعت در فضای مجازی انتشار یافت اظهار داشت: سخنان نافذ مقام معظم رهبری که بازتاب گسترده داشت نشان‌دهنده ظهور اسلام در قلب اروپا است.

 

خطیب نماز جمعه مرودشت با بیان اینکه این نامه خطاب به جوانان اروپایی است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در این نامه از جوانان اروپایی خواست تا با اندیشه خود به مطالع اسلام بپردازند و دچار تعصبات کورکورانه دنیای استکبار نشوند.

 

احمدی در ادامه به سفر وزیر بهداشت به این شهرستان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در این سفر مسائل مختلف بهداشتی و درمانی شهر مورد بررسی قرار گرفت و گلنگ بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی و مجتمع دانشگاهی سلامت با ۱۴ رشته به زمین زده شد.

 

وی همچنین از مسئولان شهرستان خواست تا تلاش مضاعفی در خدمت‌رسانی به مردم داشته باشند و اگر مسئولی توانایی ندارد جایگاه مدیریتش را به دیگری بسپارد، چرا که ما مسئولی می‌خواهیم که با عشق برای مردم خدمت کند و نه با زد و بند ادارات را اشغال کند و در امور اداری دچار روزمرگی شود.

 

به گزارش تسنیم، نمازگزاران مرودشت بعد از اقامه نماز دشمن شکن جمعه در اعتراض به توهین به ساحت پیامبر اسلام (ص) راهپیمایی کردند.

  1. حسین کوچیکو   بهمن ۹, ۱۳۹۳  

    یاری اندر کس نمیبینم یاران را چه شد دوستی کی آخر آمد دوست داران را چه شد.مرگ بر دشمنان اسلام


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر