۴:۴۶:۲۲ - شنبه ۷ تیر ۱۳۹۳
امام جمعه مرودشت: برخورد با مفسدان اقتصادی مهمترین دغدغه دستگاه قضا است
امام جمعه مرودشت با اشاره به واقعه ۷ تیر بر اهمیت کار قضات تاکید کرد و گفت: یکی از مهم ترین دغدغه‌های دستگاه قضا برخورد با مفسدان اقتصادی است. به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبر علی احمدی امروز در جمع نماز گزاران این شهر با اشاره به فرارسیدن ایام پر برکت ماه مبارک

امام جمعه مرودشت با اشاره به واقعه ۷ تیر بر اهمیت کار قضات تاکید کرد و گفت: یکی از مهم ترین دغدغه‌های دستگاه قضا برخورد با مفسدان اقتصادی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبر علی احمدی امروز در جمع نماز گزاران این شهر با اشاره به فرارسیدن ایام پر برکت ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: این ماه از بالاترین ماه‌های سال است و ماهی به عظمت این ماه وجود ندارد.

امام جمعه مرودشت افزود: در این ماه بایستی فرصتی که خداوند به ما عطا کرده را از دست ندهیم و برای ورود به این میهمانی با آمادگی وارد شویم.

وی با بیان آیات و روایت مختلف افزود: در ماه رمضان گناهان انسان محو می‌شود و فرشتگان در این ماه مژده بخشش گناهان را می‌دهند.

حجت‌الاسلام احمدی تصریح کرد: بایستی در این ماه در مسیر بندگی قرار گیریم و از کسانی نباشیم که اهل شرب خمر،کینه و دشمنی و قطع صله‌رحم هستند زیرا خداوند از گناهان آنان در این ماه نمی‌گذرد.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت شهدای هفتم تیر و با اشاره به هفته قوه قضاییه بر اهمیت کار قاضیان تاکید و خاطرنشان کرد: همان‌طوری که در قیامت قاضیانی که به عدالت حکم نکنند مورد غضب خداوند خواهند بود، کسانی که به عدالت حکم کنند نیز مورد رحمت خداوند قرار خواهند گرفت.

خطیب جمعه مرودشت اظهار کرد: قاضیان بایستی از افراد مظلوم حمایت کرده و جایگاه نیروهای ارزشی را مورد توجه قرار دهند.

امام جمعه مرودشت با قدردانی از فعالیت‌های قوه قضاییه، پیگیری برخورد با عوامل فتنه و مفاسد اقتصادی را از ویژگی‌های این قوه دانست که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند.

خطیب جمعه مرودشت با اشاره به حضور علما در مناطق مختلف شهر  در ماه رمضان به بهره‌گیری از علما تاکید و به متولیان مساجد توصیه  کرد تا سنت حسنه منبر را بیش از پیش احیا کنند و در همه مجالس از علمای دینی استفاده کنند.

لزوم توجه به برنامه‌های قرآنی موضوع دیگری بود که امام جمعه مرودشت به آن توصیه و اظهار کرد: در تمام ایام سال به ویژه ماه مبارک رمضان برنامه‌های مساجد بایستی رنگ قرآنی داشته و قرآن در متن کارهای ما باشد.

وی به جایگاه مساجد و فعالیت‌های مذهبی اشاره و خاطرنشان کرد: در این شهر جوانان بسیاری در مساجد و برنامه‌های دینی فعالیت دارند که استفاه از این ظرفیت برای انجام امور فرهنگی باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه مرودشت عامل توسعه و پیشرفت در جامعه را وحدت دانست و با تاکید بر این مسئله، گفت: خوشبختانه در شهرستان مرودشت وحدت بین مسئولان را می‌توان دید.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر