۲۲:۱۴:۰۶ - یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۳
امام جمعه مرودشت: تقویت بنیه فرهنگی جامعه نیاز به تلاش ویژه مسوولان دارد
امام جمعه مرودشت گفت:با توجه به مخاطراتی که شبکه های ماهواره ای برای خانواده ها در پی دارد، تقویت بنیه فرهنگی جامعه امری بسیار ضروری و حائز اهمیت است و این امر نیاز به تلاش ویژه مسوولان دارد.   حجت السلام قنبرعلی احمدی، در گفت و گو با ایرنا بیان داشت:هنرمندان ما نتوانسته اند در

81311832-5949851

امام جمعه مرودشت گفت:با توجه به مخاطراتی که شبکه های ماهواره ای برای خانواده ها در پی دارد، تقویت بنیه فرهنگی جامعه امری بسیار ضروری و حائز اهمیت است و این امر نیاز به تلاش ویژه مسوولان دارد.

 

حجت السلام قنبرعلی احمدی، در گفت و گو با ایرنا بیان داشت:هنرمندان ما نتوانسته اند در حوزه سینما آن گونه که باید همگام با جامعه برای مقابله با شبکه های ماهواره ای و سایت های مخرب حرکت کنند و به همین سبب بیشتر سینماهای ما رو به تعطیلی است.

 

وی افزود: موضوع شبکه های ماهواره ای که در شماری از خانواده ها رسوخ یافته یک هشدار بسیار مهم است زیرا فیلم هایی که از طریق این شبکه ها و یا سایت های اینترنتی پخش می شود در حقیقت مقابله با اندیشه های دینی و انقلابی مردم است.

 

امام جمعه مرودشت ادامه داد: ما مخالف ماهواره واینترنت نیستیم اما مخالف برنامه های مخربی هستیم که از این طریق به خانواده ها ارائه می شود زیرا این گونه برنامه ها نتیجه ای غیر از افزایش میزان طلاق ها و انحرافات اجتماعی در جامعه دستاورد دیگری ندارد.

 

احمدی بیان داشت: باید همگان و به ویژه مسوولان ذی ربط در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب، فرهنگ دینی جامعه را بیش از پیش تقویت کنند و در این زمینه تلاشی همه جانبه داشته باشند.

 

امام جمعه مرودشت اظهار کرد: اگر چه امروزه اندیشه های اسلامی دردنیا نفوذ پیداکرده اما ما باید با توجه به شرایطی که هم اینک برجهان حاکم است در زمینه های مختلف از جمله علم و فناوری، اقتصاد و فرهنگ بر اقتدار و توانمندی های خود بیفزاییم و از امکانات موجود برای تحقق این هدف بهره گیریم.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر