۸:۲۵:۳۹ - شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
امام جمعه مرودشت: خانواده‌ها لوازم التحریر منطبق بر فرهنگ اسلامی و ایرانی برای فرزندان خود تهیه کنند
امام جمعه مرودشت در آستانه شروع مدارس گفت: خانواده ها در خرید لوازم التحریر به محصولات ایرانی که منطبق بر فرهنگ ایرانی اسلامی است توجه کنند و مسئولان نیز باید جهت فضا سازی برای ترویج این محصولات تلاش کنند.    به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرودشت، حجت الاسلام قنبر علی احمدی ظهر امروز در جمع

139206041031269611045603

امام جمعه مرودشت در آستانه شروع مدارس گفت: خانواده ها در خرید لوازم التحریر به محصولات ایرانی که منطبق بر فرهنگ ایرانی اسلامی است توجه کنند و مسئولان نیز باید جهت فضا سازی برای ترویج این محصولات تلاش کنند.

 

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرودشت، حجت الاسلام قنبر علی احمدی ظهر امروز در جمع نمازگزاران با اشاره به عمل موفقیت‌آمیز مقام معظم رهبری اظهار کرد: مردم ما به شکرانه این سلامتی سر به سجده شکر گذاشتند تا بار دیگر دل‌هایشان را روانه مقتدایشان کنند و پیمانی دوباره با ولایت بستند.

 

وی مصاحبه مقام معظم رهبری قبل از عمل را نشان از درایت ایشان دانست و گفت: دشمن به دنبال توطئه‌ای در این زمینه بود که این تدبیر و حضور شخصیت‌ها ی کشوری با وحدتی دوباره این حلیه گری دشمنان که در صدد آن بودند را برهم زد.

 

وی در خواست ایشان برای عمل جراحی در بیمارستان دولتی و جلوگیری از مزاحمت برای مردم را نشان از توجه ایشان به عدالت بین مردم و مسئولین دانست و خاطرنشان کرد این رهبری است که مردم نیز جانشان را برای آن خواهند داد.

 

احمدی با اشاره به سخنان رهبری در جمع خبرگان رهبری به مسئله نظم جدید جهانی، خاطرنشان کرد: نظم نوین جهانی بر مبنای ارزش‌های اسلامی که نمونه‌های آن گسترش مساجد و ارزش‌های اسلامی در امریکا و اروپا است در برابر تفکراتی که بر اساس ارزش‌های غربی و نمونه‌های آن تزلزل خانواده و نظامی گری در برابر هر اقدامی است شکل گرفته است.

 

امام جمعه با اشاره به روز سینما، گفت: سینما نماد هنر و اندیشه است که در سایه این هنر متعالی می توان بهترین فرهنگ ها را برای  کشور ایجاد و به دنیا صادر کنیم.

 

وی افزود: اگر امروز می بینیم سینما جایگاه خود را از دست داده دلیل آن این است که هنرمندان متعهد ما نتوانسته اند همراه با افکار مردم حرکت کنند و در برابر فراورده‌های خارجی مبارزه کنند.

 

امام جمعه مرودشت اظهار کرد: امروز بزرگترین سرمایه گذاری بین المللی در برابر تزریق اندیشه‌های غرب به ملت‌ها در سایه فیلم‌های اینترنتی، ماهواره‌ای و تلفن‌های همراه است که عقاید خود را تحمیل می‌کند و امروز بیش از پیش فرهنگ و اعتقادات ما را نشانه گرفته است.

 

احمدی با بیان اینکه ما با تکنولوژی مخالف نیستیم و حتی نشان از تمدن است تصریح کرد: ما تولیدات فرهنگی غربی است که پایه های خانواده را نشانه گرفته و امروز باعث انحرافات و طلاق و مشکلات دیگری در جامعه شده است.

 

خطیب جمعه مرودشت با انتقاد از نصب برخی تابلوها در شهر که ناخودآگاه اندیشه های غربی را ترویج می کند و روز به روز افزایش پیدا کرده این موضوع را هشداری برای مسئولین دانست که مواظب این مسئله باشند.

 

وی در آستانه بازگشایی مدارس به خانواده ها توصیه کرد تا در خردید لوازم التحریر به محصولات ایرانی اسلامی توجه کنند و از مسئولان و اصناف خواست تا در جهت توزیع و فضا سازی این محصولات تلاش کنند.

 

وی همچنین در آستانه بازگشایی حوزه های علمیه گفت: گسترش حوزه‌های علمیه نشان از سیر تعالی آن جامعه خواهد بود و بایستی این مراکز دینی تقویت شوند.

 

برخی سنت‌های غلط در عروسی ها، از جمله تیراندازی و برپایی اینگونه از مجالس تا پاسی از شب موضوع دیگری بود که امام جمعه مرودشت به آن پرداخت و از شورای تامین شهرستان خواست تا در این خصوص تدبیر شود.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر