خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۵/۰۳/۳۱ ۰۷:۴۰
شناسه خبر : 14739

امام جمعه مرودشت: رسانه های شهرستان، سرمایه فکری هستند

امام جمعه مرودشت ضمن تشکر از فضای رسانه ای و مطبوعات این شهرستان، آنها را بزرگترین سرمایه های فکری مرودشت دانست.   ایرنا، موسوی- حجت الاسلام و المسلمین قنبرعلی احمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه مرودشت اظهار داشت: اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان باید مراقب باشند که عده ای از بیرون باعث تفرقه ...

82115965-70802837

امام جمعه مرودشت ضمن تشکر از فضای رسانه ای و مطبوعات این شهرستان، آنها را بزرگترین سرمایه های فکری مرودشت دانست.

 

ایرنا، موسوی- حجت الاسلام و المسلمین قنبرعلی احمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه مرودشت اظهار داشت: اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان باید مراقب باشند که عده ای از بیرون باعث تفرقه افکنی و اختلاف بین آنها نشوند.

 

وی ادامه داد: باید از ظرفیت های موجود رسانه ها، برای رشد و تعالی شهرستان استفاده بهینه صورت گیرد.

 

امام جمعه مرودشت از مسئولان و مردم این شهرستان که در مهار آتش سوزی جنگل های پاسارگاد و اطراف استان حضور مستمر داشته اند، تشکر کرد.

 

حجت الاسلام احمدی از مسئولان مرودشت خواست با توجه به بحران کم آبی و خشکسالی در منطقه، توجه جدی به رعایت الگوی صحیح مصرف بهینه داشته باشند که این مورد جزء تقوی و معرفت دینی محسوب می شود.

 

امام جمعه مرودشت ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) یکی از صفات انسان های متقّی را، درک صحیح از ماه مبارک رمضان و دستگیری از مستمندان و یتیمان و فقرا دانست.

 

وی اظهار داشت: متاسفانه مردم ما در کشور، دارای مشکلات اساسی از جمله رکود بازار، بیکاری و تورم هستند که برای حل این مشکلات، مسئولان همراه با ایمان و علم و اقتصاد و با نگاه به درون و افزایش توانمندی های داخلی و توجه به صنایع کوچک و تبدیلی، از واردات کالاهایی که مشابه داخلی دارند، جلوگیری نمایند.

 

احمدی همچنین روز اصناف را به بازاریان و اصناف تیریک گفت و افزود: متأسفانه امروز نظارت و کنترل صحیح و مناسب بر بازارها وجود ندارد و اصناف، خود باید با جهت دهی مناسب و درست و دینی همراه با اتاق فکر خود، سعی در تنظیم کنترل بازار و افزایش کیفیت و عرضه و تولید کالاهای خود داشته باشند.

 

وی بیان داشت: متأسفانه یک عده احساس می کنند بازارهای ما محل ولنگاری و جولان بی بند و باری است در صورتی که متولیان و مسئولان اصناف و بازاریان، از متدینین و انقلابیون هستند و باید نظارت صحیح، کنترل قیمت ها و ترویج نماز های جماعت را نیز مد نظر داشته باشند.

 

حجت الاسلام احمدی بیانات اخیر رهبری در پاسخ به کاندیداهای انتخاباتی آمریکا مبنی بر پاره کردن برجام را یادآور شد و گفت: سخنان آیت الله خامنه ای مبنی بر آتش زدن برجام، نشانگر صلابت، شجاعت و مدیریت توانمند ایشان به پشتوانه این ملت همیشه در صحنه و قهرمان است.

 

امام جمعه مرودشت خاطرنشان ساخت: ایران، همچون کشورهای ذلیل و مرعوب منطقه مانند آل سعود نیست که از امکانات و پول مردم مسلمان، بخشی از هزینه های کاندیداهای انتخاباتی کشور آمریکا را متقبل شده است.