۶:۳۵:۳۳ - شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۵
امام جمعه مرودشت: ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در شهرستان ها تشکیل شود
امام جمعه مرودشت گفت: لازمه تحقق شعار امسال ‘اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل’ تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به مدیریت فرمانداران در شهرستان هاست.   ایرنا- حجت الاسلام قنبر علی احمدی، در خطبه های نماز جمعه این هفته مرودشت بیان داشت: این ستاد باید با فعالیت شبانه روزی و جهادی، قاطعانه با سودجویان، دلالان و

2685

امام جمعه مرودشت گفت: لازمه تحقق شعار امسال ‘اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل’ تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به مدیریت فرمانداران در شهرستان هاست.

 

ایرنا- حجت الاسلام قنبر علی احمدی، در خطبه های نماز جمعه این هفته مرودشت بیان داشت: این ستاد باید با فعالیت شبانه روزی و جهادی، قاطعانه با سودجویان، دلالان و مفسدان اقتصادی مبارزه و برای ممنوع کردن ورود کالاهای غیر ضروری خارجی به کشور تلاش کند.

وی افزود: هدف دشمنان، زمین گیرکردن نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم ما به شیوه های مختلف از جمله اقتصادی است اما بدون تردید بهترین راه برون رفت کشورمان از مشکلات اقتصادی، اجرایی و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه مرودشت، ورود کالای قاچاق به کشور را زیانی برای تولیدات داخلی و اقتصاد کشور دانست و گفت: متاسفانه در سال ۹۴ بیش از ۴۱میلیارد دلار کالا به کشور وارد شده در حالی که با این رقم می توانستم معادل چهار میلیون فرصت شغلی ایجاد کنیم.

وی در بخش دیگری از خطبه ها به تلاش دشمن برای نفوذ در بخش فرهنگی جامعه اشاره کرد و بیان داشت: این نفوذ خطرات بسیاری از جمله رواج ابتذال، بی بند و باری و افزایش آسیب های اجتماعی مانند طلاق را در پی خواهد داشت.

احمدی افزود: راه مقابله با این نفوذ مخرب فرهنگی و خنثی کردن آن، تلاش شبانه روزی حوزه های علمیه و دانشگاه ها برای آگاه سازی و بیداری جوانان و خانواده هاست.

امام جمعه مرودشت، همچنین به در پیش بودن روز بیست و نهم فروردین که از سوی امام (ره) در سال ۵۸ به عنوان روز گرامیداشت ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری شده است، اشاره کرد و گفت: نیروهای مسلح ما در صحنه دفاع از ایران اسلامی با امکانات و ابزارهای دفاعی روز دنیا، خواب را از چشم دشمنان نظام جمهوری اسلامی گرفته اند.

احمدی ادامه داد: بی شک آسایش و امنیت بالای مرز های ما در حالیکه اکثر کشورهای منطقه در حال جنگ و بحران هستند، مدیون رشادت ها و دلاورمردی های غیور مردان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه مرودشت اظهار داشت: اقتدار نظامی، موشکی و دفاعی ایران اسلامی نیز، علاوه بر تامین امنیت داخلی و خارجی کشورمان برای نظام جمهوری اسلامی ایران اقتدار سیاسی در پی دارد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر