۸:۴۸:۴۴ - شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳
امام جمعه مرودشت: سیاست آمریکایی‌ها «یک بام و دو هوا» است؛ آمریکا از زیاده‌خواهی دست بردارد
امام جمعه مرودشت با اشاره مذاکرات هسته‌ای میان ایران و ۱+۵ گفت: سیاست آمریکایی‌ها «یک بام و دو هوا» است و بنابراین برای توافق باید آمریکا از زیاده‌خواهی دست بردارد.    به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرودشت، حجت الاسلام قنبرعلی احمدی، امام جمعه مرودشت در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر در بیان فلسفه قیام

13930816160407074027253

امام جمعه مرودشت با اشاره مذاکرات هسته‌ای میان ایران و ۱+۵ گفت: سیاست آمریکایی‌ها «یک بام و دو هوا» است و بنابراین برای توافق باید آمریکا از زیاده‌خواهی دست بردارد.

 

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرودشت، حجت الاسلام قنبرعلی احمدی، امام جمعه مرودشت در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر در بیان فلسفه قیام امام حسین (ع) به مسئله روح مبارزه در این قیام اشاره و اظهارکرد: یکی از پیامدهای قیام عاشورا زنده نگه داشتن اصل مبارزه و فرهنگ ایثار و شهادت بود.

 

امام جمعه مرودشت افزود: اگر ارزش‌ها ودین بخواهد بماند و دچار انحراف نشود بایستی اصل مبارزه را فراموش نکنیم و سیدالشهدا(ع) مسیر مبارزه صحیح را به ما نشان داد.

 

خطیب جمعه مرودشت خاطرنشان کرد: در برهه‌ای از انقلاب بعد از دفاع مقدس فرهنگ ایثار و شهادت در مسیر مبارزه به فراموشی می‌رفت که مقام معظم رهبری با سفر به شلمچه این موضوع را متذکر شدند که از مسیرمان انحراف پیدا نکنیم و دچار جاذبه‌های دنیایی نشویم.

 

وی تصریح کرد: اگر امروز هم مسئولان و کارگزاران برای گرفتن مسئولیت خلاف اصول ارزشی عمل کنند به طور قطع جامعه روحیه فداکاری و مبارزه را از دست خواهد داد و این برای انقلاب خطرناک است.

 

احمدی با اشاره به پنجم آذرماه سال‌روز تشکیل بسیج مستضعفین و ضمن تبریک هفته بسیج به عموم مردم گفت: بسیج همواره در طول انقلاب نشان داده که در میدان و آماده هر کاری برای سازندگی این کشور است.

 

وی با برشمردن عرصه‌های حضور بسیج در دوران انقلاب و بویژه دفاع مقدس، برنامه‌های سازندگی، علمی، پشتیبانی و عمرانی آن را ناشی از عمق نگاه روبه جلو بسیج در کشورمان دانست.

 

امام جمعه مرودشت ورود بسیج به عرصه تعلیم و تربیت در قالب حلقه‌های صالحین را یکی از ماموریت‌های امروز بسیج برشمرد که می تواند آثار و برکات مثبتی را برای جامعه و نسل‌های امروز و فردا داشته باشد.

 

خطیب جمعه مرودشت بر لزوم گسترش تفکر بسیجی در بین آحاد مردم و بویژه مدیران و کارکنان تاکید و اظهار کرد: وقتی این روحیه بسیجی بین مسئولان و کارکنان گسترش پیدا کرد به مشکلات مردم بهتر و سریعتر رسیدگی می‌کنند.

 

احمدی به مذاکرات هسته‌ای هم اشاره کرد و گفت: متاسفانه سیاست امریکا یک بام ودو هوا است واگر آمریکا می‌خواهد درست عمل کند بایستی از زیاد خواهی دست بکشد.

 

امام جمعه مرودشت خطاب به دشمنان گفت: ملتی که هزاران شهید تقدیم انقلاب کرده است، به طور قطع جوشش شهادت طلبی دارد و نمی‌تواند استبداد را در درون و استکبار را در بیرون بپذیرد.

 

وی همچنین تیم مذاکره کننده را فرزندان این انقلاب خواند و بار دیگر به آنان متذکر شد که بایستی در برابر حیله‌های دشمنان مواظب بود.

 

امام جمعه مرودشت به یکی از ناهنجاری‌های اجتماعی اشاره و اظهار کرد: متاسفانه شاهدیم که در برخی اماکن عمومی و بوِیژه در مراکز عرضه غذا و نانوایی‌ها برخی افراد متصدی سیگار می‌کشند که این مسئله سبب ایجاد مشکلات بهداشتی می‌شود، وی از مسئولان بهداشتی و نیروی انتظامی خواست تا در این مورد پیگیری کنند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر