۵:۰۲:۲۱ - سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳
امام جمعه مرودشت: ظرفیت‌های دانشگاه نباید به‌ نفع یک گروه ویژه‌ باشد
امام‌ جمعه مرودشت با محکوم کردن سخنان سخیف عامل فتنه در شیراز گفت: پس از تغییرات مدیریتی، برخی افراد ظرفیت‌های دانشگاه را به نفع گروهی ویژه به‌کار می‌گیرند.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله دستغیب ضمن گرامی‌داشت یاد

13930427000318_PhotoA

امام‌ جمعه مرودشت با محکوم کردن سخنان سخیف عامل فتنه در شیراز گفت: پس از تغییرات مدیریتی، برخی افراد ظرفیت‌های دانشگاه را به نفع گروهی ویژه به‌کار می‌گیرند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله دستغیب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره این شهید عالی‌قدر، وی را انسانی با اخلاص و مبارز با استکبار دانست و اظهار داشت: این مجاهد با نفس الگوی یک انسان آزاده و حماسه‌ساز است.

 

امام‌جمعه مرودشت در ادامه با اشاره به سفر بیش از ۲۰ میلیون نفر در پیاده‌روی اربعین باوجود مشکلات و خطرات مسیر گفت: مشتاقان زیارت امام حسین (ع) در روز اربعین عاشقانه پا در این مسیر گذاشتند و هیچ‌چیز جز زیارت سرور و سالار شهیدان در ذهن آنان نمی‌گنجد.

 

خطیب جمعه مرودشت افزود: این پیاده‌روی نمایش همدردی و فداکاری در مسیر انسانی آزاده است که دلدادگان حضرتش به نمایش گذاشتند.

 

وی تصریح کرد: مردم در روز اربعین نشان خواهند داد که اصل اسلام چیست و خواهند گفت که تفکر تکفیری‌ها در مورد اسلام را قبول ندارند.

 

احمدی در بخش دیگری از سخنانش به اتفاقات اخیر در روز ۱۶ آذر در دانشگاه علوم پزشکی شیراز پرداخت و با بیان اینکه اصل ۱۶ آذر روز وحدت و انسجام دانشجویان و مبارزه با استکبار است گفت: می‌بینیم در این روز فردی سخنرانی می‌کند که از عوامل فتنه است و در نظام جایگاهی ندارند.

 

وی با بیان اینکه پس از تغییرات مدیریتی، برخی افراد ظرفیت‌های دانشگاه را به نفع گروهی استفاده می‌کنند، این موضوع را قابل‌قبول ندانست و تصریح کرد: مسئولان امنیتی باید مراقب باشند که چنین افرادی فرصت‌طلبی نکنند.

 

امام‌جمعه مرودشت همچنین به ۲۷ آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه پرداخت و اظهار داشت: ایجاد یک هدف مستقل با دو بال علم و دین از اهداف نام‌گذاری این روز است.

 

وی همچنین با گلایه از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در مورد تعیین تکلیف رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان گفت: هنوز بعد از چند ماه وضعیت مسئول این اداره مشخص نشده است.

 

احمدی در ادامه به برگزاری همایش ملی مبارزه با فساد اشاره و خاطر نشان کرد: لازم است همان‌طوری که مقام معظم رهبری فرمودند اقدام اساسی برای این موضوع صورت گیرد و اگر این فرمایشات عملی شود فضای کسب‌وکار و سرمایه‌گذاری حاصل خواهد شد.

 

وی با اشاره به فسادهای چند وقت اخیر گفت: عمل به دستورات رهبر انقلاب و همچنین برخورد دستگاه قضایی در کنار نظارت مجلس و تصویب قوانین بازدارنده و به‌کارگیری افراد پاک‌دست و متعهد توسط دولت می‌تواند در رفع این مشکل گام اساسی باشد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر