۱۸:۴۴:۱۶ - جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳
امام جمعه مرودشت: مسئولان باید خدمت‌رسانی به مردم را در سایه وحدت انجام دهند
امام جمعه مرودشت با اشاره به جنایت‌های رژیم آل‌خلیفه که مرکز فرماندهی آن‌ها در آمریکا است، گفت: دشمن به‌زانو درآمده و نفس‌های آخر خود را می‌کشد و جرثومه‌های فساد در منطقه در حال نابود شدن هستند.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با تبریک

13930427000318_PhotoA

امام جمعه مرودشت با اشاره به جنایت‌های رژیم آل‌خلیفه که مرکز فرماندهی آن‌ها در آمریکا است، گفت: دشمن به‌زانو درآمده و نفس‌های آخر خود را می‌کشد و جرثومه‌های فساد در منطقه در حال نابود شدن هستند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با تبریک ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و فرزند بزرگوارش امام جعفر صادق (ع) به محضر امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری و تمام شیعیان دنیا اظهار داشت: بهترین الگو برای مردم طبق فرمایشات قرآن کریم، نبی مکرم اسلام است زیرا دارای رحمت واسعه بوده و همواره کانون جوشان رحمت و یک شخصیت وسیع در دلسوزی برای مردم است.

 

وی وجود نبی مکرم اسلام و استغفار و برگشت به عمل صالح را همواره برای در امان بودن از عذاب ضروری خواند و یکی از دلایلی که امروزه باعث کم شدن رحمت الهی در جامعه شده را وجود گناهان دانست و تصریح کرد: اگر در جامعه‌ای فرهنگ قرآنی و دینی و عمل به رعایت حجاب و تکریم خانواده رعایت شود و مردم طبق فرمایشات معصومین گام بردارند به‌یقین خداوند حکیم سایه رحمت الهی خود را بر سر مردم بیشتر کرده و فراوانی برکات و نزول باران را نیز به دنبال خواهد داشت.

 

احمدی در خطبه دوم با توجه به فرمایشات ارزشمند مقام معظم رهبری در جمع مردم قم یکی از مباحث مهم و اصولی حاکم در دنیا را بحث وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان دانست و گفت: امروزه دشمنان ما توانسته‌اند از میان مسلمانان افرادی تندرو و افراطی را برگزینند تا مدیریت منطقه را خدشه‌دار کنند و بتوانند بین مذاهب مختلف شیعه و سنی تفرقه ایجاد کرده و هر حرکت تروریستی که در دنیا روی دهد را کار مسلمانان جلوه داده و اسلام‌هراسی و شیعه‌هراسی را ترویج دهند.

 

خطیب نماز جمعه مرودشت وحدت بین مذاهب و تلاش بیشتر خدمتگزاران به‌نظام و مردم را مورد تأکید قرار داد و بیان داشت: تمام مسئولان ما باید خدمت‌رسانی به مردم را در سایه وحدت و همدلی و رفاقت انجام دهند.

 

وی در ادامه با توجه به تحولات اخیر منطقه و بایکوت کردن شیخ سلمان توسط رژیم آل‌خلیفه که مرکز فرماندهی آن‌ها در آمریکا است گفت: این حرکت نشان‌دهنده آن است که دشمن به‌زانو درآمده و نفس‌های آخر خود را می‌کشد و جرثومه‌های فساد در منطقه در حال نابود شدن هستند.

 

به گزارش فارس، مراسم عمامه‌گذاری یکی از طلاب حوزه علمیه امام صادق شهرستان مرودشت نیز در بین‌الصلاتین توسط آیت‌الله موسوی‌نژاد رئیس حوزه علمیه امام صادق (ع) و امام جمعه مرودشت صورت گرفت.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر