۱۵:۰۵:۰۶ - جمعه ۴ مهر ۱۳۹۳
امام جمعه مرودشت: نظارت مسئولان بر نانوایی‌های شهرستان مرودشت افزایش یابد
امام جمعه مرودشت با بیان مشکلات نان در شهرستان مرودشت، از مسئولان خواست تا پیگیر نظارت بیشتر بر کیفیت نان و افزایش بیشتر نانوایی‌های شهرستان باشند.   به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبر علی احمدی، در جمع نماز گزاران این شهر با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه (س)

139304201747039473183363

امام جمعه مرودشت با بیان مشکلات نان در شهرستان مرودشت، از مسئولان خواست تا پیگیر نظارت بیشتر بر کیفیت نان و افزایش بیشتر نانوایی‌های شهرستان باشند.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبر علی احمدی، در جمع نماز گزاران این شهر با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: این ازدواج نمونه و الگوی کاملی از یک ازدواج است که خانواده‌ها و جوانان باید به آن توجه کنند.

 

امام جمعه مرودشت با تاکید بر اینکه جوانان باید در سن مناسب ازدواج کنند و بالارفتن سن ازدواج فرصت‌های مناسب را از آنان دور می‌کند، گفت: باید خانواده‌ها و مسئولان شرایط لازم برای ازدواج جوانان را فراهم کنند.

 

خطیب جمعه مرودشت همچنین افزود: ازدواج نقش مهمی در مدیریت اجتماعی افراد داشته و سبب رشد و شکوفایی آنان می‌شود.

 

وی با توصیه به رعایت برگزاری مناسب مجالس عروسی از برپایی مجالس عروسی در برخی تالارها در شب شهادت امام جواد (ع) اظهار تاسف کرد و این موضوع را نشان از سهل‌انگاری مسئولان دانست و اظهار امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی و نظارت مسئولان دیگر شاهد چنین مجالسی در این شب‌ها نباشیم.

 

امام جمعه مرودشت در بخش دیگری از خطبه نماز جمعه با اشاره به آغاز سال تحصیلی توجه به موضوع تربیت را ضروری دانست و حضور روحانیون در برنامه‌های تربیتی مدارس را موثر دانست.

 

احمدی به مشکلات نان در شهرستان مرودشت اشاره کرد و از مسولان خواست تا پیگیر نظارت بیشتر بر کیفیت نان و افزایش بیشتر نانوایی‌های شهرستان باشند.

 

خطیب جمعه مرودشت به تحولات منطقه اشاره کرد و بار دیگر به موضوع ائتلاف برخی کشورها با آمریکا پیرامون مبارزه با داعش پرداخت و خاطرنشان کرد: آمریکا وقتی می‌بینند که داعش دست‌نشانده‌اش در حال نابودی است می‌خواهد با این برنامه و ائتلاف نمادین خود را از این منجلاب بیرون بکشد و انگشت اتهام را از خود دور کند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر